Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av cam - 3 oktober 2007 13:01

Har varit dålig på att blogga igen....

Men förra veckan var pluggvecka så då hade jag inte riktigt tid.


I helgen var det fest i Ludvika som gällde.Pernilla har fyllt år så då bjöd hon på lite mat och fest hemma i Snöån på lördagen. Riktig trevlig förfest. Vi åt jätte gott och drack lite. Gick väldigt segt för mig, tyckte att jag drack och drack men inget hände. Fast när jag vaknade hos min moster på söndagen så märkte jag att det kanske hade varit hårdare än jag trodde haha. Gryyym huvudvärk, så jag åkte hem till mamma och pappa och la mig i soffan och sov ett tag till.

Tror att det kommer dröja ett tag innan jag går ut i Ludvika igen. Man känner ingen där längre. Visst man känner ju inte så många i Falun heller, men i L-a vet man hur små alla är...det vet man inte i Falun.


Började på ny kurs i måndags, Geografisk mobilitet. Har inte riktigt greppat vad den handlar om, meeen det kommer väl. Vi kommer bara ha föreläsningar ungefär 2 gånger i veckan under denna kurs, med undantag några veckor med 3 gånger. Det är rätt soft, då har man ju tid att plugga lite och så de andra dagarna.... Mm....eller hur!? Usch jag är så oambitiös. Är trött på att plugga. Men antar att jag måste kämpa på de här 2 åren som är kvar.


Ikväll blir det utgång, för Hanna har en kompis från Åland här. Men jag tror att jag bara ska vara med på förfesten och sedan gå hem när de andra går till krogen. Tråkigt, jag vet. Men det är delvis stället de ska på som jag inte gillar och delvis så är jag inte så pepp på att festa. Få se om det händer något i helgen istället.


Ska kanske åka  med Pern till Lager 157 idag, men måste vara hemma till 5-6 och hon har inte hört av sig än så jag tror inte att jag hinner.


Omtenta den 13 oktober....weeeii...... Joooo. Ska nog börja plugga idag tror jag, om det inte blir Lager.


Nu ska jag ta lite och äta, mamma hade köpt Langos och lagt i min frys. Gött! Vardagslyx..... Det är ju trots att lill-lördag.


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards