Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av cam - 10 oktober 2007 15:36

Har precis kommit hem från Borlänge. Föreläsningen blev kortare än beräknat.

Kommer därifrån 80 kr fattigare...... Christoffer och Stefan satt och sålde biljetter till B.E.S.T grejen den 18 okt. Visst, jag hade kanske tänkt gå men har verkligen inga pengar. Men, har aldrig kunnat säga nej till de där två pojkarna:D Såå jag övertalades till att köpa. Well well, Stefan påminde mig om att han var skyldig mig 100 så då kunde jag ju köpa. Joo....


Föreläsningen idag var faktiskt rätt okej. Gillar kursen som sådan, den är intressant. Men det är så myyyyycket. Blir knäpp.

På rasten roades vi oss med att prata om hur man håller på när man får ..hmm... oväntat besök och inte "förberett sig" ;)

Vi har alla varit där: * säger att man ska på toa när man i själva verket ska göra en snabbrakning under armarna, * när han går på toa byter man snabbt om från sina granny-panties till något bättre eller * är livrädd för att det sedan ska märkas att man inte rakat benen och ligger hellre därför 1 meter ifrån honom. Vi talade även om brasilianskt, och att den personen som gör det på en inte kommer känna igen ens ansikte om man möts på stan. Hahahahaa Ja jag vet, vi spårade ur. Men det kan faktiskt behövas om man ska orka plugga på högskolan Dalarna. Händer inte så mycket.


Nu ska jag skriva klart min jäkla seminarie-uppgift. Orka. Men har ju inget annat väl.


Nej nu är det plugg som gäller.

Puss!

Av cam - 10 oktober 2007 09:51

Helvetesveckan har nått mitten.....fy vad tiden går fort när man har roligt. Hmm...njaee inte direkt va? Har inte haft roligt. Det är konstant stress och press. Överlever jag denna vecka så är det ett mirakel.

Har iallafall skickat in syfte och frågeställningar till mitt paper nu. Men imorgon har vi seminarie....och jag är inte på långa vägar klar. Kommer att komma hem från skolan kl 4 idag och efter det är det hårdkörning  som gäller.

Och sedan är det tentaplugg....när ska jag hinna det? Ja det blir torsdag eftermiddag och hela fredagen. Så på lördag kl 10 får ni hålla tummarna för mig :)


Var ute och tog en långpromenad med Madde igår. Var redigt skönt. Ventilerade om livet och fyllde igen luckorna från lördagen och uppdaterade varandra om vad som hänt. Haha.....det var ETAGE vi var på Madde :D:D Dagens bästa.


Igår kom EMMA och hälsade på. Älskade Helsingborgs-Emma. Hon var i Gävle och jobbade och körde till Falun efter jobbet. Så vi drack en stor kopp te och åt mumsmums. Var så himla kul att träffa henne. Får ju träffa henne den 2 nov igen då hon kommer upp till mig och stannar hela helgen.


Nu måste jag städa upp i lägenheten och skriva lite till seminariet igen, för vid halv 12 bär det av till Borlänge och föreläsning!


Förresten, kul att få en kommentar igen:) Tack Moster. Vill ju veta vilka som läser denna :)


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards