Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av cam - 15 oktober 2007 21:37

Nu har jag sökt kurserna inför hösten....vet inte om det var någon kurs som kändes direkt upphetsande. Men har inte så mycket annat att välja på. Therese undrade om det inte var någon som ville läsa destinationsutveckling med henne, alltså byt en annan kurs mot den. Och det låter ju lockande....helst eftersom att det är mer åt det hållet jag vill syssla med sen. Det är svårt, vet inte vilken kurs ja skulle byta ut isf?? Extern redovisning låter ju inte så kul men frågan är om inte den är ganska bra att ha? Gaah....vet inte.


Allt känns så tråkigt just nu....det händer inget. Eller jo visst, det har varit ganska händelserikt den senaste tiden men det stannar liksom vid en viss punkt. Och så är det såååå mycket höst just nu. Det bara tråkar ut mig. Något spännande porfavor!


Ska strax gå ner i tvättstugan och hämta tvätten. Vi har inget bra torkrum så all min tvätt hänger överallt i lägenheten. Tröjor, strumpor, trosor överallt.


Usch vad trött jag är ...uu.....


Puss

Av cam - 15 oktober 2007 17:21

Var ju meningen att jag skulle åka till Ludvika idag och sedan åka till Ullared imorgon. Men imorse insåg jag att jag inte har tid. Det är helt enkelt för mycket att göra i skolan, känner inte att jag kan låta två dagar gå bort. Så illa....jag hade verkligen behövt komma bort lite. Men what to do? Skrev ju häromdagen att jag måste koncentrera mig på skolan nu. Sååå jag antar att det är det jag måste göra.

Fattar inte varför det går så segt för mig nu... Har massa annat som ockuperar min hjärna. Som min kära Therese sa häromdagen :"Jag skulle vilja ta bort de delar av hjärnan som INTE används till plugg". Men då sa jag att jag inte skulle få så stor del av hjärnan kvar.....sååå....:) Whats the point liksom.


Idag har jag iallafall varit duktig. Hade föreläsning kl 10.15 så jag gick upp kvart över 7 för att duscha och städa upp i lägenheten (hade ju fortfarande tänkt åka då). En kvart innan min buss skulle gå så fick jag reda på att det inte var någonföresläsning. Najs. Så jag började städa, diskade, dammade, dammsög, bokade tvättstuga (jaa det är ju måndag, min tvättdag) och sedan har jag renskrivit föreläsningsanteckningar. Gött! Jag har fått lite gjort. Det här är något som inte händer så ofta för mig. Har tom. kunnat låta bli facebook och MSN, också ovanligt.


Ska strax göra käk, ikväll bjuder köket på pasta och bacongryta. Det ni.....


Nee...thats it for now.


Puss!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards