Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av cam - 19 oktober 2007 17:14

Fast när man tänker på hur mycket som hänt den här veckan så känns det som att denna vecka har gått FORT. Det gör att jag får panik.....hinner inte göra allt jag vill göra. Eller vill och vill....måste göra....som t.ex plugga.

Ska iallafall ha en produktiv dag imorgon. Vet inte om det blir utgång, jag hoppas på det.


Igår var det iaf middag och kårkväll. Som jag skrattade under middagen:) Kunde inte äta. "Var inte Mr Bean, var James Bond. Han VÅGAR". För att inte glömma när kära T klädde av Mr Musicman med blicken. Och vilken blick sen! Den var inte att leka med.

Jag och Tessan hade många låååååååånga samtal den kvällen. Någongång ska jag berätta för dig om första gången jag var hos tandläkaren. Räkna med att det kan ta en timme typ. Ha!

Michelangelo var på tapeten igår igen..... Och tyvärr var ryktet sant; han har börjat med droger. Han föll för grupptrycket. Illa....hehe. Nä allvarligt, kul med folk som hänger på skämten.

Det blev till att sova ute i ett allrum på moongate i en soffa tillsammans med två Leksandskillar. Det var trevligt. Stefan sålde mig till dom för 50 kr:) Dyrt tyckte en av dom....haha tack för den!


Ikväll är det dags för den traditionella Idol- och vinkvällen. Men denna gång blir då bra mycket lugnare än sist iaf :)

Flickorna (vi tre alltså) har ju råkat gå och kärat ner oss i Christoffer. Sa till Hanna idag, att jag känner mig som småtjejerna som sitter i studion med bandanas. HA!


ska äta nu.


puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards