Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av cam - 8 oktober 2007 14:24

Ja det är ungefär så min förra vecka såg ut. Mycket fest blev det.

Skrev ju i mitt förra inlägg att jag kanske bara skulle vara med på förfesten i onsdags och sen gå hem, meeen så blev det ju inte direkt. På festen bjöds det på bål och efter ett glas så hade Camilla bestämt sig: "Det blir utgång". Det var så sjukt kul i onsdags, dansade så mycket att det kändes som man precis stigit ur duschen (och nej....inte att jag kände mig fräsch), drack en hel del. Ja det var karatefylla i onsdags, kom inte ihåg att vi åkte taxi ner ens. Fast det minnet har kommit tillbaka, vi åkte ju ner tillsammans med en man som behärskade många dialekter och bjöd på dom. Haha kuuul.  Men det var iallafall värt att vara lite slak dagen efter, vi hade riktigt skoj.

Torsdagen gick åt till att återhämta sig och plugga.

På fredagen bestämde jag, Hanna och Sara oss för att ha Idol- och popcornkväll. Jag köpte en bag-in-box som jag och Hanna skulle dela på. Dricka lite ur den på fredagen och sen även lördag(eftersom att det var utgång då också). Okej.....det var planen. Men blev inte alls så. Vi drack alkoholen som att det vore vatten och jaa........även den kvällen är ju lite difus som man säger så. Vid 12 (kanske?) på natten fick Kenny Starfucker sig ett litet besök av oss, som nu hade blivit en änglakör och sjöng så vackert för honom. Det är inte alla som får uppleva det ska ni veta.

Lördaen började jag och Sara med en morgonpromenad. Trodde aldrig att jag skulle ta mig upp eftersin att jag var så slak efter vinkvällen. Men är glad att jag gjorde det för det var jätteskönt. Efter det gick jag hem och sov ett tag till och sedan var det dags att storstäda för fest (skulle ju bli utgång på kvällen). Från början var vi bara 4 st men sedan kom grannen ner med sitt people ....så det var ju trevligt. Kvällen bestod av diskussioner som: Zlatan, diva eller inte? Blir du fortfarande generad när det kommer sex-scener på film när du tittar med dina föräldrar?

Blev inte lika hårt på lördagen vilket var skönt med tanke på att det varit mycket i veckan.

I söndags åkte jag med min moster till Ludvika, hon skulle till min mamma och de skulle plocka mossa. Som den goda dotter jag är följde jag med ut i skogen för att plocka. Var faktiskt skönt att komma ut när man var seg och så. Ett besök på Dollarstore och kyrkogården hann vi med också, jag och moster. Fick med mig lite mat hem från mamma vilket är tuuuur. Har inte mat så att det räcker den här månaden och inte pengar att köpa för heller. Det tackar man för!


Just ja! Höll på att glömma! Jag har nog nästan konverterat när det gäller utgång i Falun. Blev ju Etage i onsdags, vilket jag inte gillar, men jag hade så kul. Var längese jag har haft så kul här i Falun, vet inte om jag någosin haft så kul här faktiskt. Gött! Och Etage i lördags...jo det var säkert bra. Var inte inne så länge men jag börjar ändra åsikt faktiskt. Trodde jag inte!


Jaha nu ska jag försöka övertala lite people att festa på lördag också. Måste ju få festa bort min omtenta:D:D


Denna vecka kommer bestå av plugg plugg plugg. Har så grymt mycket att göra. Och sedan är vi i skolan i princip varje dag....vilket inte gör att man känner sig mindre stressad. Yeah yeah.


Imorgon kommer Emma hit och hälsar på. Helsingborgs - Emma. Hon är i Gävle på jobb så hon kommit hit en sväng imorgon kväll. Ska bli så gött att träffa henne. Bra att hon kommer lite senare, för då hinner jag plugga efter skolan fram tills hon kommer.


Fy faen....har tvättstuga ikväll. Mitt vanliga måndagsnöje:(


Nu ska jag plugga lite!


Ha det fint pusss

Ovido - Quiz & Flashcards