Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av cam - 18 oktober 2007 11:50

Okej det var utgång igår. Inte aaalls något jag planerat. Jag hade lovat Emil att komma och se på fotboll på hos honom och sen kanske kanske gå ut. Så jag gjorde iordning mig och tog med mig cider. Jag visste ju egentligen hela tiden att jag skulle följa med ut :) Bestämde mig när Ew kom och ringde på och sa att hon var sugen på att gå ut. Jaaa då var det klappat och klart. Igår natt när jag kom hem så ångrade jag mig att jag hade gått ut. Men nu när jag vaknade imorse insåg att jag det gjorde jag inte alls det, det var bra för mig haha. Kändes som att stämningen dog igår när vi kom dit :) Vi beställde i baren sedan satt vi oss vi ett bord och satt där hela kvällen. Fast det var trevligt. Med trevligt folk funkar allt. Vet inte när vi gick hem riktigt, kanske runt 1 halv 2? No idea.


Ikväll är det utgång igen, the Kår i Borlänge. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp den här dagen. Verkar som att i ska vara i Borlänge kl 4, Best grejen börjar 7, så då är det ju meningen att man ska hinna förfesta lite innan dess. Alltså det här kommer bli en DYR kväll. Eftersom att man måste köpa dricka under buffén. Och den börjar 7! och sedan får de andra komma in vid 10. Och sedan ska man hålla till 2! Okej att det kostar 25 kr för en cider men ändå.....det är verkligen inte pengar jag har. Ska höra av mig till Tessan strax så får vi lägga upp dagen :)

Ska faktiskt bli riktigt kul att festa med allt folk i Borlänge. Även fast Kåren är som den är så har jag nästan alltid kul. Iallafall på förfesterna, Kåren brukar vara lite sådär.

Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll.....har inte ens en idé. Och jag måste bestämma mig snart, ska åka om några timmar och jag ska hinna äta något litet nu och sedan duscha och greja.


Den här bloggen är verkligen grymt ointressant....insåg jag nu. Ha. Jaa jaa.


Jag vill köra singstar! Yepp!


Nu ska jag kolla vad kylen har att erjuda.


Puss på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards