Alla inlägg den 17 februari 2009

Av cam - 17 februari 2009 20:41

Efter filmen igår insåg att det var stört längesen jag lyssnade på Cat Power. Så det är det jag spenderat min ikväll med.

Nu ska jag fortsätta titta på filmen jag somnade ifrån igår.


Av cam - 17 februari 2009 20:33

Finally. Vad gav jag mig in på? Hade så tråkigt så jag började att sammanfatta. Sedan kunde jag inte sluta.


Vet att november-december är sjuuukt tråkig. Kände the need att censurera mig själv, det var lite för nyss..


Nu känner min stackars rygg att den är förtjänad av att ligga i soffläge.

Av cam - 17 februari 2009 20:30

November

  • Mackan Krunegård var det ja. En bussresa hem som var något special. Dragspel och sång. Det bjöds på Han tog av sig sin kavaj, brown eyed girl bland annat. Det var livat det var glatt.
  • Tentafest på kåren. Halloween. Jag var orangeklädd. Skulle hävda att jag var en pumpa eller Pluto så jag skulle komma in gratis. Glömde allt det när jag skulle betala. Well. Bröt den kvällen mot två löften jag gett mig själv förut.
  • Dumhet straffar sig och jag får gå tillbaka till att smörja läpparna med Idominsalva som back in the days. Vita läppar is the shit...eller något sånt.
  • Nu kurs. Fortfarande kartor. Robertsforsskiten. Bygga nya fritidshus och hitta nya obebygda platser för dem. Låter simpelt. Men OBSarna sa något annat. Återigen var det dags att isolera sig i datasalen.
  • Blev faktiskt för första gången nekad att köpa i baren. Jag är alltid städad och fin. Men nu hände det alltså. Jag hade fått nog. Jag tog en vatten och sa tack.
  • Drama. Ja. Vad ska man säga. Det var mycket. En sjuk period med mycket.
  • Började längta något så grymt efter Hanna och Sara. Det är sjukt tomt utan domi Falun. De var ju mina tjejer här. Grabbarna har gjort ett bra jobb dom också. Klagar inte. De har tagit hand om mig bra, gänget.  Såg en film som utlöste detta. Och det fanns inget stopp. Deppkväll de luxe. Behövdes.
  • Mitt badrum trashades av en väldigt överförfriskad flicka.

December

  • Det var dags att börja kolla på Sunes jul. Ett avsnitt per dag. Precis som julkalendern på tv. Yes yes.
  • Stukade foten. Ramlade i en trapp. Straffet för min egen dumhet.
  • Började sakna mina vänner hemifrån så sjukt mycket. Var trött på allt som var här. Ville hem till dom, hänga på fiket, dricka te, snacka. Träffa dom som känt mig så länge. De som vet allt. Mitt gäng, de bästa. Det var snart jul, vilket betyder att vi är samlade. Storfik. Denna gång blev vi tio pers, alltid lika värt.
  • Sa upp mig från jobbet. Fick till min stora förvåning sluta veckan efter. För andra har en månads uppsägningstid gälla. Men tydligen inte mig. Hm.
  • Min lilla misse mådde inte bra. 17 år blev han.
  • Tog upp kontakten med ex´et. Oväntat. Men helt chill
  • Festade adjö av Falun för det här året. Drog hem. Till en by och päronen. Huset saknade internet så det blev inget bloggande. Jag blev sjuk. På riktigt ja.
Av cam - 17 februari 2009 18:22

  • September
  • Blev förkyld och sympatiserade med Tessan.
  • Trodde jag haft en bruten tå i typ ett år. Men den tanken har jag lagt ner nu. Den gör inte ont längre.
  • Reunion med det gamla Falugänget. Det bjöds på nakendans den kvällen vill jag lova. Sett mer av min vän än jag någonsin tänkt mig att se. Hanna missade dock detta som pågick i vad som kändes som en halvtimme. Utgången blev väl inte den bästa för mina vänner. Men en donk piggade upp det hela lite mer.
  • Hösten hade dragit igång. OBSarna bodde i skolan. I en datasal. Kart-skiten hade börjat. Det gjordes kartor hela dagarna.  Jag satt dock inte på kvällarna som Tessan gjorde. Så som en liten uppmuntran gjorde jag matlåda till henne idag. Bacongryta á la Camilla. Hade inte i någon lök. Bara för att smöra för henne. Hon styr med järnhand. Och hon är någon man ser upp till.
  • Laddade ner en alarmklocka till datorn. Storyn: Grymt trött. Låg i sängen. Telen låg på soffbordet och dit orkade jag inte gå. Så jag laddade ner en alarmklocka. Som ringde EN gång. Den mesigaste ever. Har aldrig använt den efter det.
  • Datorn kraschade sen. Tur att man har en sådan snäll Limpa som kan datorer och hjälper mig. Tack tack.
  • Drama queen Camilla var på besök och skickade sms till en kompis och skrev att jag hade hjärtesorg. Vet inte vad det gällde. Än idag har jag inte fått svar på det smset, så han tog mig nog inte på allvar.
  • Min lille älskade katt rakades :S Han hade tovig päls stackarn, så de rakade halva kroppen på honom.
  • Kräftskiva hos Carro och Nils. DYRA kräftor. Men det glömmer vi nu, det tillhör det förflutna. Vi hade planerat allt in i minsta detalj. Vi hade haklappar, girlanger, snapsvisor och hela kitten. Lyckat. För att sedan gå till Kåren. Det var på den tiden då det inte var helt folktomt. Typ en av de sista gångerna skulle jag tro.

Oktober

  • Drömde att jag hookade med Bruce Willis och sedan Fredrik Wikingsson. Wikingsson är nog mer en typ för mig ja.
  • Tankarna på att säga upp mig från jobbet började komma. Jobbade för mycket och tjänade för mycket. Samtidigt som man hade vuxit fast i datasalen. Jag har typ förträngt hur jäkla jobbigt det var med kartorna. Och hur vi gick varandra på nerverna. För det gjorde vi, som fan.
  • Slutet av september och början av oktober började stavnings-Hitler, aka Tessan att påpeka min stavning i bloggen.
  • Limpan fyllde år.
  • Inser nu hur nära  det var att jag bröt ihop totalt under oktober. Jag jobbade typ 4 dagar i veckan. Och varannan helg. Satt i skolan varje dag med GIS skiten. Gick direkt från skolan till jobbet. Var borta från 9 till 21 varje dag typ. Klaga klaga.  Att säga upp mig från jobbet var nära.
  • Många kårkvällar. Missade inte en enda under september, oktober tror jag.
  • En kårkväll resulterade i ett fyllemess. Surprise hörru! Det blev till Glidarn. Och jag ljög. Som jag har en tendens att göra med vin i kroppen. Detta resulterade i att han natten efter ringer mig 8 gånger. Jag svarar inte en enda gång.
  • Ring-Tjuven dyker upp! Förklarar att den är slängd. Ja, jag trodde inget annat heller.  Bryr mig inte heller. Jag gör ett misstag.
  • Fick äntligen gå ner i tid på jobbet.
  • Under ett och samma dygn vinner tre av mina vänner pengar.
  • Hade en gästföreläsning. En snubbe som sa VA så många gånger efter varje mening att jag trodde att jag hamnat i Snickeriet.
  • Hade myskväll med Limpan. Han, jag, mat, alkohol, hockey och 80tals musik. Kvällen slutade med att jag blev hela världens lilla fiende men han tog det bra och lät mig sova.
  • Under oktober utspelar sig ett smurftjafs med en släkting. Helt stört. Vi tjafsar om de här blå små gummifigurerna!
  • Dags för OBSarna att föra resedagbok. Spännande. Det blev en och samma väg för mig typ på en vecka. Lite modifikation måste man få göra.
  • Uppladdningen inför Håkan på Magasinet började. En Håkan låt per dag i en vecka.
  • Försökte komma fram till vad jag hittills hade gjort med mitt liv. Kom in på Johan. Att jag slutat glorifierat honom.
  • Kände att jag inte fick plats. Kände mig bortglömd.
  • En kund kommer fram till mig på jobbet. Detta sägs:

Han: "Du är lika glad som förra gången vi var här."

Jag: "Ja jag ser ingen anledning till att vara sur."

Han: "Men om pojkarna är dumma mot dig kan jag tänka mig att du ryter till." 
  • Sedan har dagen kommit. Håkan till Falun. Jag färgar håret dagen till ära. Inväntar gänget.  Tiden innan Håkan blev händelserik. Glömda biljetter i Ludvika och poliser som höll på att bötfälla oss för ”vi var ju faktiskt inte en taxi.” Håkan för sjunde gången. Och det bästa hittills. Loved it. Ut på krogen sedan. Vissa fick öl uthälld över hela håret. Hemgång. Snack om jash. Som visade sig vara ett skällsord efter en googling från min och Perns sida.
  • Folk dök upp på det där fucking jävla communityt som man är inne på hela tiden. Fick mig ur balans. Dock är det annorlunda nu. Vänner där. Som jag skrev tidigare, FLEST VÄNNER VINNER.
  • En fika med Fredrik. Givande. Var längesen jag snackade med honom. Ingen prinsessbakelse blev det dock inte. Han var fattig. Så en kaffe och en te fick det bli. Intressant. Jag vet.
  • Jag kommer hem från fikat. Inser att jag inte har mina hemnycklar. Kuk. Jag har tappat dom. Ringer till Fredrik i panik som fixar tillbaka dom. Hade tappat dom i fotöljen där vi satt. I Borlänge. Jag ringer Securitas som får komma och öppna åt mig. Shit. Pengar. Men än har jag inte behövt betala...sååå..jag är nöjd.
  • En fredag vankades det Markus Krunegård med Elin i Borlänge.
 

Av cam - 17 februari 2009 14:57

Juli

  • Min ring försvann. Sist jag såg den låg den på en burk och torkade. Hade en likadan svart förut. Som jag dansade bort på Harrys en blöt kväll med Streetdancer och Fladder. Som sedan Glidarn låg på alla fyra och letade efter. Båda ringarna var nu borta.
  • Pengaproblem. Fick jobba alldeles för lite. Fick inte ens pengar så det täckte mina räkningar. Jobbade t.ex 8 timmar på en vecka!
  • Pre-inflyttningsfest hos Carro. Är det fest hos Carro så är det.
  • Ett Harrysbesök med Ew. 241. Det är känt sedan tidigare att jag inte kan hantera det. Så även denna kväll. Jag var glad. Träffade på Posten. Det var längesen. 241 ja... som Emil sa "Man blir dubbelt så full då”. Träffade på en som kände av norrmännen jag träffade i L-a. It´s a small world.
  • En varm dag i juli skapade min Stockholmsvän följande uttryck ”Fuck the pain away”.
  • Skrev ett inlägg på fyllan. Vilket jag ångrar nu när jag läste det. Har en tendens att göra det, men brukar oftast vakna dagen efter och rusa fram till datorn och ta bort det snabbt. Men inte denna gång.
  • En fråga på en fest som ledde till en vild diskusson. " SKULLE DU TA EN KUK I RÖVEN FÖR DIN FLICKVÄN? DVS HON SKULLE BLI VÅLDTAGEN OM DU INTE TOG KUKEN".
  • Började få abstinens. Ville träffa folk. OBSarna. Och ringde för att anmäla mig till tre omtentor.
  • Var så fattig att jag var tvungen att baka mitt eget bröd igen. Är väl inte så faligt men jag är inte så huslig av mig.
  • Blev behandlad som en trofé.
 Augusti
  • Började jobba mer och mer. Från att inte jobbat något jobbade jag typ jämt. Och stod där i min lingonmundering och serverade korv.
  • Fick ett chipsryck. Detta hände: Var godissugen. Gick till affären. På väg dit insåg jag att jag inte var sugen på godis utan grilchips. Till saken hör att jag aldrig är sugen på chips. Sagt och gjort, jag köpte chips. Väl hemma satt jag i mig chipsen som om jag vore under pistolhot. Resultatet av detta är att jag nu mår fruktansvärt dåligt och känner mig bara äcklad. Vad har vi lärt oss av detta? Kanske att jag inte är en chipsmänniska. Kanske att jag inte kan kontrollera mig. Det rimligaste är nog: ät med MÅTTA. Till saken hör det att jag köpte TVÅ påsar!
   
  • Plugg till massa omtentor. Som jobbet totalt förstörde. Fick hoppa in på dagar jag var ledig. Börja tidigare. Sluta senare. Sen vet vi ju hur tentorna gick.  Jag klarade EN av TRE.
  • Jag brände mig på kokvatten. Låg med ett baconpaket på magen.
  • Mamma ringer och överraskar mig med en biljett till Håkans spelning i Falun. Half price. I like.
  • Glidarn kom till stan. Råkade stöta på ute. Det slutade med att jag hade någon som typ bodde här. I en vecka. Men kul var det, alltid lika najs att snacka med han. Inte många jag skrattar så mycket med. Totally out there men det var ett bra sällskap. ”Kommer du inte ner och öppnar nu så kommer jag härma Svullo så att hela huset vaknar!”
  • Nollningen började. Första kvällen drog jag och Hanna hem tidigt till henne för en efterfest på tu man hand och massa snack. Vi hade inte pratat på så länge och en update behövdes.
  • Under nollningen kom ett nytt ölspel att födas. Det var no mercy som gällde. Tessan kom nog lindrigast undan medan stackars Terese inte hade det lätt. Den kvällen fick jag en drink över mig, som sedan sögs upp från mitt hår. Hamnar inte på min top tio lista nej.
  • Skolan började. Den glädje jag innan kände över att börja igen och träffa folket dog snabbt. Fripp utryckte sig bäst "Visst saknade ni klassen lite innan? Men nu känns det inte så längre."
 
Av cam - 17 februari 2009 14:14

Maj

  • Första dagen i maj drog jag hem till Ludvika. Orkade inte vara kvar i Falun. Staden åt upp mig. Eller staden var kanske att överdriva. Det var HAN. Jag fick inte vara ifred. Konstant kontakt. Att vi inte var på samma plan när det tog slut fattade jag redan då...men att vi var i totalt i olika ändar. Och pressen från honom blev så enorm att jag var tvungen att fly hem till mammi och pappi. Det var typ två månader men betedde sig som det var 3 år.
  • It takes one to know one. Insåg hur mycket jag sårat Johan, mitt ex (den enda som jag kallar ex. HAN räknar jag inte...fråga mig inte varför). Hela den här historien med HAN fick mig att inse detta. Jag tog ansvaret, dock lite försent kanske, och bad om ursäkt. Vet att allt absolut inte var mitt fel. Det är både jag och Johan medvetna om. Men jag har stor del i det som hände efter det tog slut. Och det bad jag nu om ursäkt för. Jag trodde det var jag som var den sårade och rättfärdigade allt jag gjorde med dom orden. Men efter allt med HAN insåg jag hur mycket jag sårat Johan egentligen. Bättre sent än aldrig kanske.
  • Min flykt till Ludvika då. Jag och Marie tog en utgång. Norrmannen igen.  Eller norrmännen. Hade en trevlig kväll med dom.
  • Fortfarande kvar i Ludvika. Passade på att hänga lite med Terje innan han och resten av norrmännen skulle åka hem. My new found friend har visat sig vara användbar. Han är min psykolog och jag hans. Ett bra utbyte där.
  • 8 maj var dagen på Poke The Fat Guy kom på tal. Det är sånt man gör istället för att plugga till tentor. Spännande att gömma saker och se vad man hittar sen.
  • Majmånad präglades av arbetet om S1. Jag tappade livsglädjen. Och hoppet om mänskligheten har försvunnit. Arbetet förändrade mig och säkert många andra. Jag blev ett flockdjur. Kunde inte gå själv. Samtidigt som det enda jag ville var att vara ensam. För er som inte vet det så har de ett portugisiskt tegel och framåt kvällen kommer ungdomarna dit för att få den rätta partykänslan. Och btw, Tessan är en missbrukar av KOMMA.
  • Maj var även månaden då ordet FNASIG förstördes för all framtid.
  • Jag och Tessan höll på att säga upp bekantskapen. På grund av GG. Jag hade inte sett det på ett tag vilket hon utnyttjade. För er som undrar är vi fortfarande vänner och still going strong.
  • Dricka-vin-på-Locus perioden började. Tror vi alla behövde det. Tungorna var svarta efteråt.
  • Falukalaset. Fest med Sara och en del av killgänget. Sara och karln gick hem. Jag gick på O´learys. Med vem kommer jag inte ihåg. Ronnie? Träffade på Pappa Posten för första gången. Annars var kvällen en dimma.
  • Dagen efter var det dags för PPP och champagnefrukost vid Mångatan. HÄV HÄV HÄV är något som jag fortfarande kan drömma mardrömmar om och vakna upp svettig och skrikandes. Carro höll sig till sin favorit sysselsättning, att leka matchmaker. Försökte få ihop mig med amerikanen. Jag var tydligen kär i honom. Dock nappade jag inte. Men fick iallfall en ny vän på facebook. FLEST VÄNNER VINNER! Lite mat innan Kåren hos Tessan. Damen hade druckit, ja. Men tror att hon missbedömde antalet folk när vi skulle käka. Vi var 4 st. Tessan dykar fram för tolv st.
  • Äntligen dags för redovisningen av S1-arbetet som höll på att förstöra mitt liv. Från att ha haft en stämning i klassrummet som var kallare än Sibirien blev den plötsligt familjär. Det skrämde mig. Twilight zone.
  • Jag och Tessan gjorde upp en deal. Vi var even steven. Men det förstörde hon på PPP´n och jag hade nu en upp på henne.
  • Ytterligare en dricka-vin-på-Locus kväll. Fula regler när det spelades kort. Och Fader Abraham kommer aldrig bli densamma igen. Prrr!
 

Juni

  • Ex´et dyker upp ibland och gör sig påmind. Visade sig att vi skulle vara på samma ställe samtidigt. Och även Hon. Men lyckades undvika.
  • Solning och picnic nere vid Kålgårn med Sara. Var en bra dag. Sara säger att om det är en ring runt solen (eller hur det var) så kommer det hända tre dåliga eller tre bra saker. Om hon bara visste hur rätt hon hade...
  • Hände mycket där ett tag. Det var dödsfall. Och en olycka. Och när jag tror att det är slut så händer den tredje saken. Ytterligare ett dödsfall. Sjukt jobbig period.
  • Jag och Sara hade fotbollskväll. Som slutade på Etage. Ingen höjdare direkt.
  • Vet inte om det var den kvällen jag var med Sara eller om jag var ute med pojkarna...men citatet "Du är italiensk. Du har så mycket passion. Slösa inte bort allt på mig." Passade in iallafall. Och ”The chase is better than the catch”.
  • Besök av Pern i tre dagar. Riktigt skönt hade vi. Shoppade, käkade, kollade på film och snackade. Tror att både hon och jag behövde det efter det som hade hänt den senaste tiden.
  • Träffade på Skabbet på krogen. Evigheter sedan. Vi var låtastrevliga mot varandra. Hell, han gav mig skabb. På tal om Skabbet, så mötte jag honom utanför systemet i fredags. Ignorerade varandra totalt. Klart vi såg varandra. Men han kollade åt ett annat håll och jag ner i marken. Det där var ett dejtande som inte ledde mer än till att jag fick lägga ut massa pengar på vårdcentralsbesök, krämer och tabletter.
  • Konstaterade att jag aldrig kommer vara gift i 40 år.
 
Av cam - 17 februari 2009 12:05

Mars

  • Inleddes med något. Ja. Och det blev något. Ja. Gick väldigt fort. Ja. Och jag gillade det. Ja. Serious på en gång. Kändes bra. Människan kändes bra. Det blev ett samboliv på en gång typ. Trodde då att jag gillade det.
  • Påsken firades i Sälen som vanligt. Mycket sol och snö. Med en fullproppad stuga blev  påsken riktigt bra. Ute afterski med Linda Bengtzing och moster var på g. Hann inte med någon utgång den påsken, vilket jag fortfarande e lite pissed för. Detta berodde på personen som någon vecka tidigare hade kommit in i mitt liv.
  • Fyllde 25. Funderingarna på om ex´et skulle höra av sig då (eftersom att vi inte hade hörts på någon månad) var stor. Vet inte varför jag fokuserade på det. Och även ångesten inför the big 2 5 var stor. Hanna lugnade mig något: "Varje år blir man ett år äldre, det är ju liksom meningen. Och 25 år är ju ingenting, man är så gammal som man känner sig." Jag kände mig inte som 25. Det gör jag fortfarande inte, och snart är det dags att fylla 26. Emil sa däremot: ”Nu har du halva livet kvar”. Överraskningsfest för mig. Middag på Tzatiziki. Innan hade jag varit lite depp för att ingen kunde komma när jag fyllde. Men tyckte inte att det var så dåligt att fira med Pern, Sara och den dåvarande pojken. Sedan fick jag en ögonbindel på mig och hamnade vid Tzatziki där alla vänner stod. En bra kväll. Fick anta massa utmaningar för att samla poäng för att sedan få en present. Ett bra födelsedagsfirande.
 

April

  • Monkan kom tillbaka. Hon återuppstod som en värre häxa än någonsin. Den kursen visade sig bli tuff. Hon lämnade ett avtryck som jag, och säkert många av mina fellow turistare, sent kommer glömma.
  • Arbetsintervju inför sommaren. Gallringen hade börjat.
  • Jobbade för ett visst teleföretag en dag. Det var antagligen det värsta jag har gjort. Har aldrig känt mig så dum. Det slutar med att jag och tjejen jag jobbade med stack vid 11. Vi skulle jobba till 18 men det gick inte. Men pengar fick vi iallafall.
  • Det börjar knaka i fogarna med HAN. Irriationen börjar bli extrem. Jag blev faktiskt ganska snart medveten om att jag nog inte var kär. Som jag trodde. Jag tror nu i efterhand att jag inbillat mig. När det började att styras och ställas började jag tröttna. Det var fortfarande mitt hem och jag visste hur jag ville ha det, nya rutiner välkomnas...men berätta inte för mig hur jag ska leva och vad jag ska köpa. Men jag höll ut ett tag till.
  • Var hem till L-a för första gången på tre månader. Träffade polers. Utgång fredag, lördag. På lördagen stiftades en ny bekantskap. Norrmannen. Mycket trevligt.
  • Efter mitt Ludvikabesök växer irritationen mer och mer. Jag vill inte ha någon macho man. Men for god sake you gotta have some balls. Inte vika ner sig för en hostning. Och han triggade igång mina besserwisser sidor. Till max! Det var ett battle här hemma. Vi tyckte tvärtom varandra i ALLT. Det tog musten ur mig. Och mitt under denna period hade jag 4 tentor på två veckor.
  • Jag drömde att vi var tvugna att göra ett skolarbete om ormar. De som känner mig vet att det är det absolut värsta jag vet. Det slår tom. Vita byxor på killar. Drömmer att Carro tvingar mig att ta upp ormen och leka med den. Det slutar med att jag vaknar av att jag gråter hysteriskt.
  • QVIZZEN! Det var B.E.S.T evengemang. Det var en kväll det. Ja det var ju god mat. Efterfesten var annorlunda. Slutade med att jag och Tessan smög ut.
  • En major utgång för mig och Sara. Vi hade inte umgåtts så mycket sedan våra respektive pojkvänner kom in i bilden. Blev för hårt för vissa som gick hem efter ca. 15 min som jag sedan hämtade upp hemma hos henne och drog med hem till mig. Dagen efter låg vi och kollade på The Hills maraton. På kvällen var det grillning nere vid Kålgårn med Sara och pojkarna. Det var en av de bättre dagarna. Men börjar nu inse att jag inte kan ha det som jag hade det...var tvungen att göra något åt det.
  • Fick sommarjobb. Vilket innebar att sommaren skulle spenderas i Falun.
  • Tessan lovade att sälja sig själv för en P & L biljett och ha en fling med en speciellt utvald person. Hur det gick? Ingen fling. Och biljetten fick hon av mig. OBS. Jag gav den inte som tack för sex. Om det nu behöver påpekas.
  • Svart-på-en-kvart utanför tenoren. Funkade inte för någon annan än Tessan tror jag, som tom fick höra ”har du varit ute och solat?”. Men jag ska göra ett nytt försök i år.
  • Sista dagarna av april bjöd på 80 årsfest i Hell-a. Mamma fyllde 55 och jag 25. Den kvällen slutade med att jag gjorde slut på det hela. Jag orkade inte tjafsa eller irritera mig längre. Jag var inte kär. Hade nog aldrig varit det. Inbillade nog mig det. För det är ju lite trevligt ungefär. Tror att det förflutna skadat mig.
  • Valborg igen. Picnic nere vid Kålgårn med Sara. Det blåste som fan men vi höll ut. Åt och drack lite innan det var dags att gå hem och fräscha inför kvällen. Sara gick hem tidigare och tofflade och jag gick hem för att jag var arg. HANS kompis kom fram till mig och var allmänt otrevlig.
  • Tessan och jag frös ut en kille när vi spelade finns i sjön via nätet. Det var min höjdpunkt på dagen. Tror det var tur att april var slut.
 
Av cam - 17 februari 2009 10:29

Trevligt med bio igår. Blev dyrare än vad jag tänkt. Och nu har jag inte ett öre kvar. Har dock massa enkronor i en burk, får rensa dom under veckan. Förstår inte hur jag ska ha råd med Västerås med noll kronor på fickan i helgen.


Bion ja.... Vi fick inte se den filmen vi hade tänkt. För vi hade sett fel på tiden.

Men men... Jag och Sara var ensamma i salongen. Många som går på bio på en måndag i Fäälun. Vi hade en privat visning. Najs.

Så inatt har jag legat skavfötters med henne. Får alltid så ont i kroppen av det. Skeda är bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards