Alla inlägg den 3 februari 2009

Av cam - 3 februari 2009 16:29

Min pappa är så söt... Det är inte ofta han och jag pratar i telefon, alltså ringer speciellt för att prata med varandra. Det är jag som ringer mamma eller mamma ringer mig.

Idag ringde han mig från jobbet. Först trodde jag att något hade hänt när displayen visade "Pappa jobb" och hjärtat började slå lite fortare. Men sedan insåg jag att han ville bara småprata och höra hur jag mådde. Lilla papi.

Av cam - 3 februari 2009 12:48

Du man i mörka kläder som fredagskvällen den 30 januari 2009 stal min dosa till tvboxern.... LÄMNA TILLBAKA DEN.

Du vill inte ha detta på ditt samvete.

Jag vet vem du är!

Av cam - 3 februari 2009 11:16

Igår ringde min älskade mamma och sa att vi fått stuga i Sälen över påsk! Det gjorde verkligen min dag. Fräsch var den och låg bra till. Har haft en grym Sälenabstinens de senaste dagarna.

Var meningen att vi skulle åka dit imorgon, men fick ingen stuga som inte kostade multum. 

Men nu blir det av iallafall. Okej det är påsk..det är långt kvar.

Kanske dock blir Idre om två veckor.


Ovido - Quiz & Flashcards