Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

November - December 2008

Av cam - 17 februari 2009 20:30

November

  • Mackan Krunegård var det ja. En bussresa hem som var något special. Dragspel och sång. Det bjöds på Han tog av sig sin kavaj, brown eyed girl bland annat. Det var livat det var glatt.
  • Tentafest på kåren. Halloween. Jag var orangeklädd. Skulle hävda att jag var en pumpa eller Pluto så jag skulle komma in gratis. Glömde allt det när jag skulle betala. Well. Bröt den kvällen mot två löften jag gett mig själv förut.
  • Dumhet straffar sig och jag får gå tillbaka till att smörja läpparna med Idominsalva som back in the days. Vita läppar is the shit...eller något sånt.
  • Nu kurs. Fortfarande kartor. Robertsforsskiten. Bygga nya fritidshus och hitta nya obebygda platser för dem. Låter simpelt. Men OBSarna sa något annat. Återigen var det dags att isolera sig i datasalen.
  • Blev faktiskt för första gången nekad att köpa i baren. Jag är alltid städad och fin. Men nu hände det alltså. Jag hade fått nog. Jag tog en vatten och sa tack.
  • Drama. Ja. Vad ska man säga. Det var mycket. En sjuk period med mycket.
  • Började längta något så grymt efter Hanna och Sara. Det är sjukt tomt utan domi Falun. De var ju mina tjejer här. Grabbarna har gjort ett bra jobb dom också. Klagar inte. De har tagit hand om mig bra, gänget.  Såg en film som utlöste detta. Och det fanns inget stopp. Deppkväll de luxe. Behövdes.
  • Mitt badrum trashades av en väldigt överförfriskad flicka.

December

  • Det var dags att börja kolla på Sunes jul. Ett avsnitt per dag. Precis som julkalendern på tv. Yes yes.
  • Stukade foten. Ramlade i en trapp. Straffet för min egen dumhet.
  • Började sakna mina vänner hemifrån så sjukt mycket. Var trött på allt som var här. Ville hem till dom, hänga på fiket, dricka te, snacka. Träffa dom som känt mig så länge. De som vet allt. Mitt gäng, de bästa. Det var snart jul, vilket betyder att vi är samlade. Storfik. Denna gång blev vi tio pers, alltid lika värt.
  • Sa upp mig från jobbet. Fick till min stora förvåning sluta veckan efter. För andra har en månads uppsägningstid gälla. Men tydligen inte mig. Hm.
  • Min lilla misse mådde inte bra. 17 år blev han.
  • Tog upp kontakten med ex´et. Oväntat. Men helt chill
  • Festade adjö av Falun för det här året. Drog hem. Till en by och päronen. Huset saknade internet så det blev inget bloggande. Jag blev sjuk. På riktigt ja.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards