Alla inlägg den 6 februari 2009

Av cam - 6 februari 2009 22:08

I'm naked
I'm numb
I'm stupid
I'm staying
And if Cupid's got a gun, then he's shootin'

Lights black; heads bang
You're my drug
We live it
You're drunk, you need it
Real love, I'll give it
So we're bound to linger on
We drink the fatal drop
Then love until we bleed
Then fall apart in parts

You wasted your times
On my heart
You've burned
And if bridges gotta fall, then you'll fall, too

Doors slam
Lights black
You're gone
Come back
Stay gone
Stay clean
I need you to need me
So we're bound to linger on
We drink the fatal drop
Then love until we bleed
Then fall apart in parts

Now we're bound to linger on
We drink the fatal drop
Then love until we bleed
Then fall apart in parts

Av cam - 6 februari 2009 22:05

...nu har jag gjort det igen. Jag har varit dum mot mig själv.

Av cam - 6 februari 2009 21:27

Vet inte varför men jag känner för att slå någon/något.

Hårt.

Så att det känns... både fysiskt och själsligt. 

Yeah.

Av cam - 6 februari 2009 20:20

Jag blir så trött!

 

Av cam - 6 februari 2009 16:32

Har spenderat mycket tid med mina pojkar denna vecka. Det har fikats, ätits, shoppats, hängts, och gått på hockey.

När jag väl blev frisk så blev detta en bra vecka trots allt. Nöööjd. 

 

Doktor Sara har uttalat sig och gett mig tips på hur jag blir att må bättre. Ska prova det idag och se om det blir bättre om någon dag. 

 

Grattis till ditt nya jobb Ciss! Så värd det. 

 

Nu blir det lite disk innan Kåren.

 

Baj

Av cam - 6 februari 2009 10:48

..det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem men det gör jag, tror jag.

Även om det kan tyckas vara en never ending story så tror jag att jag faktiskt hittat hem nu. 

Sedan är det inte hela världen att ramla dit ibland.

 

Fredag idag då. Göttans. Ikväll blir det tacobuffé på Kåren sedan hem och slappa. Imorgon är det "inflyttningsfest". Järnet here I come. 

 

Finally ska jag hälsa på Pern. Och det innebär även Håkan. Ska komma ihåg att höra av mig till henne idag och snacka biljetter. 

Ovido - Quiz & Flashcards