Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Äntligen!

Av cam - 25 april 2008 09:12

Jag trodde aldrig att de skulle komma!
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article2346582.ab

Känns skönt att veta att någon varit fantasifull nog att komma på detta. Idioti kallar jag det. Någon får gärna förklara grejen för mig, vad syftet är att visa trosorna (med flit). Vilken funktion det fyller för en själv och för andra. För jag fattar fan inte.


Hem till Ludvika idag. 80-års fest för mig och mamma imorgon. Ser fram emot det. Limp och Emil ska komma. Måste presentera L-a för dom. Och Björsjö givetvis. Tror ingen av dom fattat hur litet stället jag kommer ifrån är. Det är en by på 200 pers. Blir utgång på kvällen för några av oss. Förra gången jag var ut hemma så blev jag positivt överraskad. Två sjukt kul dagar. Träffade nytt och gammalt folk. Så imorgon är förväntningarna höga I must say.

Av förfesten med släkten (haha) har jag inte mer än dessa förväntningar: alkohol och schysst musik (är ju jag som står för den så det kan inte bli så mycket annat. hö hö.)


Blir irriterad på när människor jag inte pratat med på ett tag hör av sig och sedan börjar berätta hur jag ska göra och inte göra. Helst när det de säger helt saknar substans.


Har stora förväntningar på sommaren. Helst när en av oss som är kvar ska sälja sig själv för en P&L-biljett och sedan ha en fling med en otippad person. Denna sommar kan ju inte annat än bli succé.


Mina sista ord:

Det är mycket nu.

 
 
Teresia

Teresia

25 april 2008 12:07

Haha, ska vi slå till på de där jeansen?;p
Jag menar de e la inte fel o visa lite muff och myntinkast så där bland massa folk? Det vore väl helfestligt? eller varför inte göra dem till de nya partypantsen?;p

http://taaz.blogg.se

 
Ingen bild

Cääm

25 april 2008 12:34

Nej nej...absolut inget fel, jag är lite sugen på att inhandla ett par sådana jeans.
Aaa...lätt att vi gör dom till partypants. Vi kommer ju göra succé! :D

 
Ingen bild

streetdancer

26 april 2008 12:44

vem ska sälja sig förutom jag?? haha. det blir hårt på gatorna då för jag e i stort behov av en biljett om jag ska få en lycklig sommar

 
linn

linn

28 april 2008 20:14

HAhah! Men camilla, nu har vi ju äntligen byxorna vi ALLTID drömt om! jag drar o köper direkt!

http://www.linnsword.blogg.se

 
Ingen bild

Cääm

30 april 2008 11:03

Linn! Jag har redan köpt dom! Tänkte ha på mig dom på Grand på lördag. Just so you know. Så vi inte har på oss dom samtidigt! Det vore ju lite pinsamt :S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards