Alla inlägg den 17 april 2008

Av cam - 17 april 2008 21:14

Jag trodde att jag gillade att duscha...men den senaste tiden har jag insett att jag haft fruktansvärt fel. Det är drygt, tar tid och jaaa...drygt. Tyvärr inget som jag känner att jag kan skippa heller...


Dagen idag bestod av arbetsintervju (som jag btw inte kommer få för jag sög på intervjun), föreläsning (One word: MALDIVERNA. Behöver inte säga mer), Kasta gris (min svit: 3-3-2. Nästa gång ska jag upp på toppen), plugg (men kommer ingenstans känns det som).


För övrigt börjar jag bli lite skraj för vissa av mina kompisar....pick on somebody in your own size :S.


Nu ska jag lägga mig och kolla på Project Runway.


Mina sista ord:

Viiin imorgon, yes yes.

Av cam - 17 april 2008 16:01

Drömde inatt att vi skulle göra ett skolarbete med ormar. Detta gick ut på att alla fick en kartong var med en boaorm i. Och alla som känner mig väl vet vilken extrem fobi jag har för ormar.

En i min klass (Carro, känn dig träffad) tvingade mig att ta upp min orm och leka med den.

Kan ju säga med att det hela slutar med att jag vaknar av att jag gråter hysteriskt.

Tack Carro, jag älskar dig också.

Ovido - Quiz & Flashcards