Alla inlägg den 20 april 2008

Av cam - 20 april 2008 20:32

Helgen är slut. En trevlig helg måste jag säga.

B.E.S.T mingel i fredags- qvizz.


I går var det utgång med lite förfest hos mig. Kvällen innehöll pungen, packisar, deep-talk, kompis-diss....jag kan fortsätta i evigheter.

Fattar inte vad som hände igår. Hur blev jag så full? Vi stannade på krogen i 40 min...sedan var det lika bra att gå hem. Streetdancer sov hos mig.

Så idag har vi haft The Hills-maraton. Gick och käkade pizza med Emil för att sedan gå hem och kolla på The Hills igen. Nu ikväll har gänget grillat nere vid Kolgårn. Himla najs var det. Ont i magmusklerna (ja de finns nog där inne någonstans, väl dolda) efter allt skratt.

Kvällen igår och idag kändes som tiden innan pojkvännerna kom in i bilden för mig och Sara. Asgött att umgås. Insåg att det behövs göras lite så också ibland. Sjukt nöjd med lördagen och söndagen, sånna dagar vill jag ha mer av.

Men ikväll kommer Christoffer hit. Ska bli gött att få kramas lite igen.


It´s official: Jag och Tessan ska sluta festa ihop.


Mina sista ord:

Fort! Ge mig saltet!

Ovido - Quiz & Flashcards