Alla inlägg den 14 april 2008

Av cam - 14 april 2008 16:52

...och inte fotnötter....om det var nu någon som missade det idag.

Alltså...jag undrar om hon mår bra av att trycka ner oss bit för bit? Det måste vara som en miniseger för henne varje gång hon får in en pik.

Känns bara så himla onödigt...är inte så att man blir mer motiverad direkt.

Det är lika intressant varje gång man går in på en föreläsning. Idag hann det gå tjugo minuter innan första kicken kom. Aj....rätt i magen.

Har iaf lärt mig att man inte ska ta någon diskussion med henne. Du kommer inte ur den levande.

Och för övrigt....ska du berätta en sak, börja inte bara berätta för att sedan sluta!!


Annars då?

Ett stort tack till miss Miserabel för att jag fick ringa och klaga av mig idag. Det behövdes.


Har haft en sjukt kul helg i Ludvika. Fredagen var en fullträff med lite sång, lite dans, lite naket.

Lördagen var kul den också.

Var kanske bra att inte vara i Ludvika på ett tag, för nu var det kul att komma tillbaka. Uppskattar det antagligen mer när man inte är hemma så ofta. Nöjd, det är jag det.


Ska plugga lite nu och peppa mig inför ytterligare en föreläsning imorgon. Suck.  Det måste man ha många krafter till.


Mina sista ord:

Jag ska komma ihåg att stänga dörren när jag gått igenom den om var den stängd innan.

Ovido - Quiz & Flashcards