Alla inlägg den 1 april 2008

Av cam - 1 april 2008 16:41

Okej...som jag sa i mitt lilla tal i lördags: Jag hade trott att vi skulle sitta och festa hemma hos mig i lördags, äta tårta och lyssna på Camilla-låten hela kvällen. Så blev inte fallet. Istället blev jag bortrövad. I stor hatt och halsduk för ögonen. Blev ledd i in en bil. Körde runt ett tag tills det var dags för mig att gå ur. Sara var inte så pålitlig som ledarhund, hon ledde in min rätt in i en lyktstolpe. Istället var det Christoffer som fick gå och hålla mig i handen över hela stan. Till slut fick jag ta av mig halsduken och då stod jag utanför Tsatziki med hela gänget samlat. Blev bjuden på mat och fick en present. Sedan presenterade Pern sin present för mig. Fast kruxet var att jag var tvungen att förtjäna min present från henne. Var tvungen att göra olika mission värda olika poäng, kom jag upp i 100 poäng så skulle jag få min present. Jag är inte den som bangar på sånt, även om jag bangade på en del saker.

Detta gjorde jag (det jag kommer ihåg):

* Höll tal i tre minuter när vi var på restaurangen.

* Berättade vem på festen jag ville döda.

* Säga vem på festen som var kåtast, sexigast och snyggast.

* Dansa till en låt själv

* Ringde taxi och frågade om vi fick åka billigare om en låg i bakluckan.

* Body shot. "Lapade" vin ur naveln till den som satt till höger på mig. (Lucky for me så var det Christoffer)

* Hångla med någon på festen (någon som inte var Christoffer).

* Äta en halv citron.

* Sjunga Bä Bä Vita Lamm och hoppa på ett ben.

* Proppa munnen full med chips och skrika "Bira bira bira bärs bärs bärs".

* Dricka en klunk från varje festdeltagares glas.

* Dricka tre shotar citron-vodka efter varandra.

* Visa hur jag utförde ett blow-job.


Detta gjorde jag inte:

* Tog en dubbel-snus.

* Visa hur jag strippar (utan att ta av mig kläderna dock).


Om jag glömt något får ni höra av er , guys.


Det var en sjukt trevlig kväll. Tyvärr har jag inga kort för min kamera är tillfälligt borta. Men när jag gick till Tsatiki i den munderingen såg jag ut som någon som skulle kunna passa i 100 höjdare. Weird helt enkelt.

Rongedahl var med, blev gay-snack, singstar och dans.

Mitt ego fick sig även en riktig boost . Yeah :) I told you so! Även om min diss var elak....weeell.

Bittra människor går bort...... Är du så bitter så prata inte med mig, det har jag aldrig begärt.


Söndagen bestod av mat och åter mat. Vi flippade ur på Sibylla varav Chris blev lite trött på oss tror jag.... :S Meen var en ny sida av honom som jag inte sett, kan ju vara nyttigt det också.


På torsdag åker jag och pojken till Stockholm över dagen. Får inte bli dyrt dock.


Ikväll är det hockey på tv som gäller. Chris är ju Mora-fan dock.... men det är inte lätt för honom.....han är ju så liten...han vet inte bättre hö hö.


Vill tacka alla som har på något sätt firat mig och tänkt på mig på min stora(?) dag.


Mina sista ord:

Jag har fan underbara vänner.


Ovido - Quiz & Flashcards