Alla inlägg under september 2007

Av cam - 17 september 2007 09:44

Det känns lite bättre idag faktiskt, känner mig liter mer pepp idag. Sooolen är ju framme :) Sitter och funderar på en promenad...men jag vet inte... får se om det orkas. Har nämligen tänkt att jag skulle färga håret idag. Känns som att jag måste få det gjort, jag börjar må dåligt över hur min utväxt ser ut.


Har ingen jag kan ta en fika med idag heller..... Tråkigt. Känns som att jag skulle vilja passa på att träffa lite folk nu när jag är hemma. Men no no no, ingen som känner för att träffa lilla moi=)


Ska ta tag i mig själv nu, frulle och färga håret. Sedan kommer mamma och vi åker till Leksand.


Pusss


Dagens tillstånd: Förvirrad.

Av cam - 16 september 2007 22:19

Har inte gjort mycket sen jag kom hem till mamma och pappa idag. Satt mig vid datorn och snackade med massa people, ätit, kollat på tv och nu sitter jag här igen. Har haft riktigt riktigt tråkigt idag. Imorgon ska jag väl ta tag i plugget, har ett PM att göra, men är inte helt säker på vad det är jag ska göra. Det ska vara inlämnat på fredag kl. 15.00...oj oj oj.


Imorgon ska jag på hockey i Leksand. Känns skumt att det redan kört igång, fast å andra sidan.....kylan inatt påminde om vinter så det är väl bara läpmligt att hockeyn börjar. Fast gött är det iallafall! :)


Nu ska jag gå ut och sätta mig och kolla på slutet av en film med mina päron. Har nämligen sett den!


Bye for now!


Puss!

Av cam - 16 september 2007 16:01

.......och jag mår riktigt bra. Visst, jag är trött men är ingen nyhet, är jag ju alltid.

Kvällen igår var riktigt trevlig! Bestod av: Fääst, singstar, betala två gånger på en kväll för att gå på trädgården, Selmas, Allsång och medley på Sollan (som Soffan envisades med att kalla Sole Mio), sång heeela vägen hem, hemgång... Hur som helst, en riktig trajvlish kväll. Fast grymt kallt när vi skulle gå hem. Jag förlorade känseln från låren och neråt :) Men men.....så hade jag inte de bästa kläderna så i guess att jag får skylla mig själv.


Usch det bara regnar utanför fönstret...... Jättedeprimerande. Känner mig lite nere idag...vet inte varför. Gjorde inte det när jag vaknade, men helt plötsligt kom det. Antar att det delvis beror på vädret. Och stress...jag har fortfarande massa massa saker som borde göras i skolan. Men jag får inte för mig att ta tag i det.

Jag vill bara att det ska hända något positivt nu....är trött på det som varit. Och det har varit myyycket. Är det inte dags att det vänder snart?


Well well. Ha det så länge!


Puss på er

Av cam - 15 september 2007 16:13

Jaha, nu är jag i Ludvika. Det blev det helt plötsligt. Så det blir utgång i L-a ikväll och sedan stannar jag väl till onsdag skulle jag tro.


Börjar bli piggare, inte så förkyld längre. Det ryktas om att det ska köras singstar ikväll.... haha ja d et kan ju faktiskt bli en hit med den whiskey-rösten jag har nu :)


Tack Hanna för att du kom och piggade upp mig igår. Popcorn, vin och skvaller var precis vad jag behövde. Vi fick prata av oss lite, haha.


Och tack Emma för att du piggade upp mig med den fylle-story som kommer gå till historien! Haha, skrattar fortfarande när jag tänker på det. Klockrent.


Nu ska jag börja fräscha.


Puss på er!

Av cam - 14 september 2007 12:00

Vem hade kunnat tro på att jag skulle få en uppenbarelse just nu, med tanke på min mosiga febriga hjärna? Inte jag iallafall. Men helt plötsligt hände det. Det känns faktiskt bra att ha kommit till insikt med det men samtidigt så gör sanningen ont. Det gör den alltid. Men som sagt; hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.

Sen vet inte jag om det är för mycket att säga att jag är sårad haha men ni fattar grejen :)


Är iallafall fortfarande sjuk. Känner mig dock lite bättre. Förkylningen börjar bli bättre fast halsen har inte riktigt gett sig än. Blir illamående av all te som jag dricker :) Jag hoppas att jag är så pass frisk imorgon att jag känner att jag kan gå ut. Skulle vara kul att gå ut imorgon eftersom att nästa helg blir en VIT helg. För sedan kommer det bli tentaplugg. Åh, ångest. Har inte fått boken än men den är iallafall beställd. Håller tummarna för att jag får den på måndag.


Har mina funderingar på att åka till Ludvika på måndag. Ska med mamma på hockey till Leksand på måndag och tänkte att jag åker med henne hem sen och stannar till typ onsdag kväll. Vi är nämligen lediga nästa vecka eftersom att vi har ett PM som ska in där på fredage den 21. Skulle behöva ha lite hjälp av Therese också så då passar det ju bra att vara i Ludvika några dagar. I och för sig så åker jag till Ludvika igen den 21.....men spelar inte så stor roll, kan vara skönt att vara hemma ett tag.


Nej nu ska jag lägga mig under filten i soffan igen.... Ser på VM. Sverige-USA.


Puss så länge!

Av cam - 13 september 2007 21:30

Kom på en till sak som är dåligt med att bo själv: svårt att vika ihop sängkläderna fint efter man tvättat!


godnatt på er!

Av cam - 13 september 2007 18:35

Jag har så grymt tråkigt....... har knappt rört mig på hela dagen förutom då vaktmästaren ringde och sa att han skulle komma på kolla på sakerna jag ringt om. Bl.a trasigt lås på toadörren, toaletten sitter löst, silverfiskar, läckande kranar....mm. mm... Ha! Låter som jag bor i ett riktigt ruckel men det är inte direkt så, har bara lite saker som måste fixas till :) Iallafall så fixade han ingenting! Han skulle komma tillbaka imorgon och fixa till det sa han. Ska förhoppningsvis få en ny spis! Håll tummarna för att jag får det, har nämligen en kass ugn.


Har försökt kurera mig idag. Äppelcidervinäger, c-vitamin, te....... Får hoppas att det funkar! Vill ju vara bra tills på lördag så jag tar mig ut för en night on the town. Livat värre.Yes yes.


Och som om dagen inte kunde bli värre så har jag tvättstuga om tjugo minuter. Känner mig inte direkt så pepp på att springa upp och ner i tvättstugan när jag känner mig så här, men men ....what to do, jag har så mycket tvätt.


Saker och ting börjar bli liiite klarare för mig än vad de var imorse. Jag hoppas på en fortsatt positiv utveckling:) Med några få justeringar bara så är jag nöjd... hehe.


Kom på en dålig sak med att vara sjuk (förutom det uppenbara) när man bor själv: Det är ingen som är här och tycker synd om mig! Det är bara att erkänna, de flesta gillar att få sympati, haha. och helst när man är sjuk. Men nejdå....jag får sitta här och ta hand om mig själv:)


puss

Av cam - 13 september 2007 10:15

Japp, då har det hänt! Jag har blivit sjuk! Ont i halsen och förkyld...häller i mig te. Detta kunde inte ha kommit olämpligare. Jag har massa saker att göra.....suck. Känns som jag skulle vilja sätta mitt liv på paus ett tag, saker och ting händer så snabbt. Skolan....alllt. Det är väääldigt confused just nu. Jag vet inte exakt vad det är jag ger mig in i..... men det visar sig....yää yää. Önskar som sagt att jag kunde trycka på bromsen...bara för ett litet tag , så jag hinner tänka och komma ifatt.


Nu ska jag ta alvedon och gå och lägga mig igen!


Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards