Alla inlägg den 21 september 2007

Av cam - 21 september 2007 14:56

Yes, nu är PM´et inlämnat. Gött. Nu kan jag ta helg och vara ledig fram till måndag då det är dags för att börja plugga till tentan. Huu.......


Mr N har hört av sig igen. Hmm, vet inte riktigt vad jag ska göra  med det. Jag svarar så klart, är bara elakt att inte svara men är så svårt att veta vad jag ska skriva och säga. Vi får se vad jag gör åt det, känner att jag måste ta tag i det snart iallafall.


Snart ska jag hoppa in i duschen, ska åka till Borlänge om två timmar. Blev inte av att färga håret idag heller....illa. Jag är helt enkelt för lat. Men måste tvinga mig själv att göra det på söndag. Måste måste. Smidigare att göra det här i Björsjö än i min lägenhet.


Oh....känner på mig att det kan bli en hård kväll ikväll... Har inte sovit många timmar inatt, kanske 4-5 timmar. Vaknade inatt och kunde inte somna om, tror det har mycket med mitt PM att göra. Och sedan skulle man upp tidigt och plugga. Så som sagt.... Plus att det inte blir så mycket mat idag. Tur att jag inte har så mycket att dricka då. Eller jooo...det har jag ju.


Min kamera är trasig.....ska väl lämna in några försäkringspapper så kanske jag kan få en ny. Men är ju så seeegt. Well well.


Nej nu måste jag duscha! ska hinna städa upp på mitt rum innan jag sticker och ska hämta Therese och vi åker upp till Borlänge.


Ha det!


Puss

Av cam - 21 september 2007 11:37

Har varit dålig på att gå på Kåren nu... I och för sig har det inte varit så många tillfällen men ändå. Känner mig jättepepp på att festa ikväll. Flarran står redan på kylning. Var längesen jag festade med de glada turisterna. Min älskade Mani kommer och hälsar på oss i Borlänge i helgen. Var till stor del därför jag bestämde mig för att åka upp. Han övergav oss ju, som så många andra, i våras. Ska bli hur kul som helst att träffa honom. Var i valet och kvalet igår om jag skulle på Kåren men när han hörde av sig och sa att han  skulle komma så var det inget att fundera på. I´m there!

Det sämsta är att jag inte har någonstans att sova...meeen det löser sig. Annars får jag alltid ta sista bussen till Falun, men det känns också lite tråkigt eftersom att jag då måste gå en timme tidigare än Kåren stänger. Äh, har hört att det är gott om sköna parkbänkar i Borlänge. Det löser sig.


Om tre timmar ska mitt PM in. Det är klart förutom att det ska göras ett pyramiddiagram över befolkningen uppdelad i 5-årsklasser. Vilket ingen jag pratat med hittills fattar hur man gör. Hmm...kanske kan strunta i den? Vi får väl la se.


Lyssnar mycket på Shout out louds - Please please please det ska peppa mig inför ikväll!


Puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards