Alla inlägg den 23 september 2007

Av cam - 23 september 2007 17:56

Har haft en BRA helg måste jag säga!

Jag åkte ju som sagt till Borlänge i fredags och jag hade riktigt riktigt kul. Jag och Therese gick först hem till käkade lite sedan var det dags att gå till Moongate efter att Mani skickat hetsiga mess "Skynda hit I need my Ludvika". Well vad säger man...det var bara att dra dit. Så himla kul att träffa Mani, så jag ångrar inte att jag åkte upp. Tyvärr har han åkt hem nu men får ju hoppas att han pallrar sig upp hit igen snart. Iallafall så var det kul att festa med allt people igen som jag faktiskt inte har festat med sedan PPP´n i våras.

Fick höra att jag såg ut som en lärarinna i fredags.... Hmm?? Fast att det var på ett Wawawhoom sätt....hmm, fint räddat där Anders :)

Träffade dock på några guldkorn i fredags. Kul med folk som fattar ironi och hänger på. Vi tog ironi till en helt annan nivå. Haha, var längesen jag skrattade så mycket. Det gjorde hela min kväll.

 Åkte hem tillbaka till Ludvika på natten, mina föräldrar var så snälla som hämtade mig. Så på lördagen var det upp tidigt och följa med dom på Grängesbergs marknad som gällde. Jag var så sjukt trött...det kändes som att jag skulle somnavarje steg jag tog. Kändes som vi gick där i en evighet. När vi väl kom hem så gick jag och la mig ca. 2 timmar innan det var dags att fräscha tills släkten skulle komma och fira pappa. Blev fika, tårta och riktigt god mat. Kvällen spenderade jag och Pern i soffan med att titta på TV. Precis vad jag behövde! Sedan blev det lite performance av kusinerna för mig inne på mitt rum. Jag skrattade så jag grät. Det var en riktig hitkavalkad som de framförde för mig :) Allra mest gillade jag duetten haha. Sedan kom en del välförfriskade släktingar in och stämde upp i sång. Haha jaa det var en riktig kväll haha.


Så nu är jag tillbaka i Falun. Stressade upp hit idag för jag trodde att jag skulle göra en powerpoint presentation av vårt PM tills tisdag. Meeen det visade sig att jag missförstått Cristian i fredags, var bara vanligt seminarie och ingen presenation. Så nu sitter jag här..... Skulle kunna börja plugga till tentan som vi har på lördag men näää, det gör jag imorgon:) Är roligare att blogga.


Nu ska jag slappa i soffan ett tag.


Puss så länge!


Clownen känner alla men ingen känner clownen

Ovido - Quiz & Flashcards