Direktlänk till inlägg 16 september 2007

Dagen efter.....

Av cam - 16 september 2007 16:01

.......och jag mår riktigt bra. Visst, jag är trött men är ingen nyhet, är jag ju alltid.

Kvällen igår var riktigt trevlig! Bestod av: Fääst, singstar, betala två gånger på en kväll för att gå på trädgården, Selmas, Allsång och medley på Sollan (som Soffan envisades med att kalla Sole Mio), sång heeela vägen hem, hemgång... Hur som helst, en riktig trajvlish kväll. Fast grymt kallt när vi skulle gå hem. Jag förlorade känseln från låren och neråt :) Men men.....så hade jag inte de bästa kläderna så i guess att jag får skylla mig själv.


Usch det bara regnar utanför fönstret...... Jättedeprimerande. Känner mig lite nere idag...vet inte varför. Gjorde inte det när jag vaknade, men helt plötsligt kom det. Antar att det delvis beror på vädret. Och stress...jag har fortfarande massa massa saker som borde göras i skolan. Men jag får inte för mig att ta tag i det.

Jag vill bara att det ska hända något positivt nu....är trött på det som varit. Och det har varit myyycket. Är det inte dags att det vänder snart?


Well well. Ha det så länge!


Puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards