Alla inlägg den 19 september 2007

Av cam - 19 september 2007 22:00

Okej... jag har inte suttit många timmar med mitt PM idag, men jag har faktiskt kommit en bit. Skööönt. Men jag är sjukt trött....mina ögon går i kors nu. Såå jag lägger ner för idag. Får sitta hela dagen imorgon och slåss med det här.


Var in till stan idag IGEN. Fikade med Alex och Lisa + alla barnen. Det var high life kan jag säga haha. Men var skoj att träffa dom, var iallafall en månad sen ungefär. Vi tog väl en runda på staden också. Den vanliga rundan. Åhlens och Gallerian. Jaa det är väl pretty much it som stan består av :) Inhandlade mascara och foundation, som jag egentligen inte hade råd med...meeen man måste få unna sig lite vardagslyx ibland.


Började dagen med en promenad idag....har blivit duktig på det den senaste veckan jag varit i L-a. Tog en till promenad som ett brejk i mitt plugg. Känner mig faktiskt liite duktig nu. Är bara ute och fiskar efter lite cred från Er :)


Har hört att mitt citat i förra inlägget har skapat funderingar haha. Nej, det handlar inte om mig. Kom bara att tänka på det och ja jo visst, lite passade det väl in på situationen nu.  Så nu vet du det moster M:)


Verkade som jag missade en actionfylld kväll ute i Falun i lördags Hanna! :)Valde bort det för att gå ut i Ludvika där jag kände mig som en nucka. 80% av folket är 18. Nucka.....si si.


 Trööööött!


PuZzzzzz

Ovido - Quiz & Flashcards