Alla inlägg under maj 2009

Av cam - 1 maj 2009 20:13

Efter att spenderat någon timme på en filt med sällskap nere vid Kålgårn är min fyllenäsa tillbaka. Känns som att jag fått feber. Denna hetta beror på att mitt bleka skinn reagerade starkt på solen och har nu fått en konstig färg.

Men trevligt var det på filten. Trots ett barn som var trött (läs kinkig) och grät var tredje minut.


Nej...återgå till mitt packande.

Av cam - 1 maj 2009 20:02

Inatt satt jag och sjöng Tommy Körberg för full hals. Succén fortsatte imorse.


Ikväll blir det lungan. Ska käka choklad. Angelica frågade mig igår om vi skulle ha lite bakishäng idag och om jag ville ha något. Jag ville ha en cola och en helnöt. Sagt och gjort, hon köpte det till mig. Så ska snaska i mig lite choko snart. Tack Angie.


Imorgon är det återträff, så då tar jag mitt pick och pack och drar hem till Ludvika. Stannar till måndag. Lördagen kommer bestå av återträff. Söndagen är det kalas för mor som gäller och grillning på kvällen. På måndag ska jag ta en fika med min lilla Aja.

Fick ett oväntat samtal idag, på tal om återträff, en gammal klasskompis ringde mig. Hon frågade om jag och Pern ville komma hem till henne lite tidigare och dricka lite vin. Kan nog bli trevligt! Ingen som man var så där jättenära på högstadiet men alltid najs att uppdatera sig lite.

Ovido - Quiz & Flashcards