Alla inlägg under maj 2009

Av cam - 23 maj 2009 11:19

Var ett tag sen jag la upp en bild så idag får det bli två stycken. Det här är för ett år sedan exakt på dagen på Falukalaset. Vi är hemma hos Sara. Detta är tydligen våran tanke på hur man spexar till det.

Det är inte vackert någonstans men jag bjuder på den.

Vi hamnade på Engelska den kvällen. När Sara med pojkvän drog hem gick jag med Ronnie på O´learys. Det var Kiss-kväll och jag undrade vart jag hade hamnat egentligen. 

Av cam - 23 maj 2009 11:04

Ska jag eller ska jag inte följa med ikväll?

Jag  ändrar mitt beslut varannan minut. Det vore ju gött att träffa lite folk men samtidigt har jag så grymt mycket att göra. 

Fast....följer jag med ikväll så slipper jag göra mat, men förlorar många pluggtimmar på det.

Just nu hatar jag beslut!!


Jag är en sådan datahacker! Idag fixade jag så hotmail och facebook funkar igen. Det tog dock två timmar men det var det värt. 


Nu ska jag fundera över kvällen.

Av cam - 22 maj 2009 17:39

En sak som jag kan skriva om är att jag återigen drömt om Fredrik. Filip-och-Fredrik Fredrik.

Förstår inte varför jag drömmer om honom.

Har jag någon hemlig längtan efter honom tro?

Personifierar han the one för mig?

Av cam - 22 maj 2009 17:34

Jag har noll blogginspiration just nu.

Jag menar vad ska jag skriva om? Ska jag skriva hur jag varje morgon går upp och gör ett tappert försök att få lite plugg gjort?

Hur jag vid 12-tiden äter mellanmål?

Hur jag kl 4 ser på Top model?

Hur jag kl 5 diskar och plockar ihop?

Hur jag halv 6 tittar på top chef?

Hur jag efter det käkar?

Sedan är det typ dags att gå och lägga sig.

Ska jag skriva om det?


Nää jag trodde väl inte det.


Något jag däremot kan skriva är att jag nyss såg årets första fucking bananfluga. Jaha, nu var det dags för dom igen. Och nu HAR JAG INTE ENS MAT ELLER SOPOR I KÖKET!

Va fan vill dom mig??

Av cam - 21 maj 2009 12:20

Inatt drömde jag att jag träffade Linda Rosing, gav henne en kram och gratulerade till graviditeten.  ????

Jaha, grattis då.

Av cam - 19 maj 2009 11:41

Miss Li - I´m so poor won´t you lend me some money

Av cam - 19 maj 2009 11:35

10 kronor. Det är det jag har kvar tills pengar kommer, på måndag.

TIO! Jag tycker så grymt synd om mig själv. För den här månaden har jag verkligen försökt vara försiktig med pengarna.

Av cam - 15 maj 2009 17:59

På gymnasiet hade vi naturkunskap i det huset naturvetarna höll till. Där nere hade de en godisautomat som vi utnyttjade på våra miniraster.

En gång skulle kompis 1 köpa något därifrån, men hade inte jämna pengar så hon fick alltså tillbaka växel. När pengarna ramlade ner i koppen fick kompis 2 flipp. Hon flög ner på golvet, på alla fyra och händerna vid koppen. Vi andra tittade på varandra och undrade vad det var som hände.

Till slut reser hon generat på sig och säger: "Jag trodde det skulle börja ramla ut godis och pengar. Det gällde att vara först."


Jag kommer aldrig glömma det.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards