Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Skönheten, odjuret och trekanten

Av cam - 8 februari 2009 17:50

Har lovat en viss liten herre att citera honom i min blogg. Så here it comes.

"Visst är de drygt när man har trekant och den fula av dem säger SPARA DIG TILL MIG". OBS, spara dig till mig ska sägas med en tillgjord töntig röst och gärna med grimaser till.

Mycket trevlig förfest igår. Tack Angelica. Sen har ju jag på den sista tiden blivit en svikare senare på kvällen. Meen..var trajvlish innan iallafall.

Detta heter en kompis på Msn just nu: "Vem fan är Kungen? Och varför vill han ligga?"

Har ingenting med mig att göra men det fick mig att skratta högt. Jag vet att bland annat en förstår varför. Emil...du fattar vad jag menar?

 
 
Angiebangie

Angiebangie

8 februari 2009 18:40

det får bli skärpning på det camilla, nästa gång vi ska ut ska du och jag dansa sista dansen (dock inte med varandra)

http://angie1986.blogg.se

 
Ingen bild

Cääm

8 februari 2009 18:41

Vi har ju ett litet problem där... jag stannar ju aldrig till sista dansen. Men, jag lovar. Nästa gång så! Dansade du sista igår?

 
Angiebangie

Angiebangie

8 februari 2009 18:44

jaaa det var vad jag trodde ja, men enligt Mackan så dansade jag inte sista dansen, jag hade tydligen tryckt upp Limpan mot väggen och hånglat upp honom istället.

http://angie1986.blogg.se

 
Ingen bild

Cääm

8 februari 2009 18:45

Haha men om ni då rörde på fötterna så borde väl det räknas som dans eller?

 
Angiebangie

Angiebangie

8 februari 2009 18:48

jag svävade på små rosa moln och mitt hjärta slog volter,, det borde väl räknas som dans va?

http://angie1986.blogg.se

 
Ingen bild

Cääm

8 februari 2009 18:50

Ja det tycker jag absolut! Herregud, de släppte ju ut Lasse Brandeby på dansgolvet i Let´s dance. Det var inte så mycket att se på men de sa att det var något som liknade dans. Så volter och rosa moln är definitivt dans!

 
Angiebangie

Angiebangie

8 februari 2009 18:54

Jämför du mina känslor för Limpan med Lasse Brandebys bristande danskunskaper?

http://angie1986.blogg.se

 
Ingen bild

Cääm

8 februari 2009 18:57

Okej insåg att det lät lite fel. Var mer vad som räknades som dans.
Mellan er vet jag ju att det är sann kärlek!

 
Angiebangie

Angiebangie

8 februari 2009 19:01

vilken kärlek är sann, den mellan mig och Limpan eller Brandeby?

http://angie1986.blogg.se

 
Ingen bild

Cääm

8 februari 2009 19:03

Alltså det du och Lasse hade gick inte av för hackor ska jag säga! Synd att det inte höll.
Och skulle det inte vara sann kärlek med Limp så har du ju alltid speeddatingen på fredag :D

 
Angiebangie

Angiebangie

8 februari 2009 19:07

Det jag och Lasse hade var bara riktigt bra sex, det uppstod aldrig några känslor tyvärr.. Jag har en vecka på mig att linda Limpan runt mitt lillfinger, lyckas jag inte blir det speeddating på kåren.

http://angie1986.blogg.se

 
Ingen bild

Cääm

8 februari 2009 19:09

Du låter lite nere...sårade Lasse dig?
Ja precis. Gött att veta att du har speeddatingen som ett alternativ ifall han inte skulle nappa.
Och vem vet...speeddatingen kanske kan vaska fram en riktigt bra och stabil student åt dig?

 
Angiebangie

Angiebangie

8 februari 2009 19:13

ja har jag tur kanske jag vår en kårfullmäktige

http://angie1986.blogg.se

 
Ingen bild

Cääm

8 februari 2009 19:15

OH! Vågar du hoppas på det? Jag ska hålla mina tummar!
Vill du att jag ska komma dit och övervaka?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards