Alla inlägg under november 2008

Av cam - 5 november 2008 08:06

Jag är fortfarande trött , detta kommer jag få lida av hela veckan.

Jobbar dock fredag sedan är jag leedig i helgen. Wiiee. Inte mer jobba helg.


TACK Elin för  alla skratt igår. Underbar historia. Gjorde min dag. Skrattar fortfarande när jag tänker på det.


Är för kallt att gå upp idag, under täcket är det så mycket skönare. Snart är det på med kläderna och gå till bussen.

Kallt. Och idomin på läpparna har jag igen. Kylan är inte snäll mot mig. Eller så var det jag som inte var snäll mot mig själv.

Av cam - 4 november 2008 08:27

Känner mig som jag går på högstadiet. Ni vet då man hade idominsalva på läpprna för att de skulle vara så ljusa som möjligt? Smakade inte gott. Iallafall så har jag salva på läpparna nu, det är tack vare kylan som kom förra veckan. Känns som back in the days. Läpparna försvinner in i ansiktet.


Borde klä på mig och dra till bussen men har sådan ångest just nu. Orkar inte börja med en ny kurs. Men den kan inte vara sämre iaf. Det går inte.

Av cam - 3 november 2008 18:32

Tentafest igår. Seg förfest. Seg kårkväll men mycket folk iaf.

Bröt igår mot två löften jag haft med mig själv. Det ena kändes inte såå tungt imorse, men ju mer jag tänker på det så känns det mer tungt. Var det smooth talk så får det vara, har inte så mycket till övers för såna. Om inte, schysst...eller nåt. Men det visar sig.


Kommer bli en tidig kväll, min sömnbrist börjar göra sig påmind. Ska sätta på en film och lägga mig i sängen. Kommer somna på fem min.


Ny kurs imorgon, Nu börjar helvetet igen. Varit några sköna dagar efter slutseminariet i torsdags men here we go again.

Av cam - 2 november 2008 07:33

Tänkte åka till jobbet tidigare idag för att verkligen hinna med allt. Har så många mackor att göra. Men orkade inte ta mig upp ur sängen. Vet att jag kommer ångra mig. Får helt enkelt fråga om hjälp.


När jag åkte till jobbet igår uppmande busschauffören oss att ta på oss bälte. Alkisen bakom mig var nog too cool for bälte, och förklarade högt och tydligt att han aldrig hade bälte, det tog han minsann bara på sig om han kom åt det.


Tentafest ikväll. Igår efter jobbet var jag sjukt sugen på alkohol men då var det lugn hemmakväll som gällde och somna innan kl 23. Nu känner jag mig bara stressad. Ah. Sov för länge. Nu är det skynda som gäller.


Ikväll ska jag klä mig i orange och hävda att jag är en pumpa så jag kommer in gratis.


Nu, dusch.

Av cam - 1 november 2008 12:09

Mycket strul på jobbet igår, vilket jag kommer få ta konsekvenserna av idag. Men det gör jag gärna.


Kvällen igår var en trevlig kväll. Jag och Elin käkade på greken, gött. Sedan till S2 på Markus Krunegård för att sitta vid ett bord med cola. Man ser allt så tydligt när man är nykter. Well.

Sorry Elin att jag var så off men var så trött. Kunde bara se min vän när jag såg Mackan, vilket förstörde det hela, HAH. Idag fick jag reda på att hon även varit med basisten. Kände fan inte igen han, men nu när hon sa det så visst fan var det han.


Bussresan hem var en upplevelse. Hade jag varit full hade jag varit riktigt störd men igår uppskattade jag det. Dragspel och sång. Han tog av sig sin kavaj, Brown eyed girl. Det var sång, musik och glädje på hög nivå och jag gillade det. Resan gick så mycket fortare.


Tentafest imorgon. Drar direkt efter jobbet. Kommer vara trött som få men det ska vi fixa. De andra får ta det tunga lasset att dra mig upp och peppa mig.


Nu, mat.

Ovido - Quiz & Flashcards