Alla inlägg den 17 november 2008

Av cam - 17 november 2008 08:29

Håller på med mitt vanliga måndagsmorgonöje - ta bort mitt nagellack då jag inte får ha det på jobbet.


Helgen passerade. Gick fort. Innan jag ens hann tänka så är det måndag igen.

Fredagen bestod av simning, stadshäng, lunch på stan, lite städning, tvättning och Idol. Gjorde så sjukt mycket mat så det räckte till en rejäl portion bakismat igår. Tog ett glas vin till Idol, tänkte att jag skulle ha lite mys när jag satt med mig själv. Men höll på att somna innan jag ens druckit ur det...så jag la ner det.


Lördagen var intensiv. Upp tidigt för att fortsätta städa. Sedan iväg till Sågmyra. Vidare till Leksand. Sedan till Borgsheden. För att slutligen stressa till Falun för lite partaj. De andra gick ut på Harrys medan jag och Ronnie inte pallade med kön och drog till Engelska. Men trevligt var det.

På natten var jag lite data-spelsstöd innan jag somnade nere i fotändan till tonerna av Tough alliance. Blev väckt någon timme senare med orden "det är dags att lägga sig där uppe nu Camilla." Trånga studentkorridorssängar is the shit. Eller nåt.


Nu stress iväg till skolan för att sedan jobba. Lång dag idag och imorgon. Later

Ovido - Quiz & Flashcards