Alla inlägg den 11 november 2008

Av cam - 11 november 2008 22:46

Människor som ändrar sig hela tiden kan göra mig så störd. Jag är också så ibland. Men det beror på situation. Tänk efter först innan man häver ur sig något.

Av cam - 11 november 2008 17:59

Don't push it we both know
I'm falling every time
You look at me
Like you did
When you were mine

Av cam - 11 november 2008 15:48

Idag hade jag noll motivation i skolan. Orkade inte göra något. Så jag satt och ändrade på det jag redan gjort.


Idag ingick jag och Emil i en pakt. Med början imorgon för mig. Den ska jag hålla. Så dä så. Jag kan när jag vill.

Av cam - 11 november 2008 08:06

Jag trodde att det bara var en tillfällighet men börjar tvivla..tror att jag är inne i en period med sömnproblem igen. Inatt somnade jag sent. Vaknade tre och var vaken till 5, somnade till slut om. Sedan helt död när klockan ringde kl 7.

Och dessa jäkla drömmar. Osammanhängade på ett sätt men samtidigt make sense så himla mycket. De gör att jag aldrig riktigt slappnar av när jag sover. Jag blir stressad och ångesten kommer och jag vaknar till då och då. Resultatet blir att jag vaknar inte speciellt utvilad och sover oroligt.

Ovido - Quiz & Flashcards