Alla inlägg den 14 november 2008

Av cam - 14 november 2008 16:33

Jag är så otränad så det är helt sjukt! Surprise surprise. Har en grym huvudvärk nu men det kan också bero på att jag känner hur sjukan är på g.


Hemmakväll ikväll. Ska bli riktigt jäkla gött. Jag, Idol, wok och en loka. Och just ja. Tvättstuga från 16-22. Härligt, jag vet vad jag ska göra. Har inte tvättat på närmare en månad.


Jag är så myssugen. Helt grymt. Bara ligga och kramas. Skeda! Spooning det är min grej det. Det vet dom som känner mig. Myyyyys I want.

Av cam - 14 november 2008 07:33

Är uppe kl 7 på en fredag. Varför? Joo ska iväg till simhallen för första gången på två år. Bra där. Kl tio ska jag möta upp min partner in crime.


Tack Sara för att jag fick vakna till denna idag. Då blev det inte lika jobbigt att kliva upp. Har redan hunnit lyssna tre gånger.


Ikväll blir det en lugn hemmakväll. Ska bli grymt skönt för jag känner att jag börjar få ont i halsen. Och imorgon kommer Elin hit för lite festens så då måste jag vara pigg och fräsch. En heldag imorgon med Lager 157, hockey och kalas... så Elin: Jag ska göra mitt bästa.


Tessan....som jag skrev igår. Snälla gör aldrig så där mot mig! Då skulle jag DÖ.


Nej nu ska jag iväg och drunkna i bassängen. Baj

Ovido - Quiz & Flashcards