Alla inlägg den 2 november 2008

Av cam - 2 november 2008 07:33

Tänkte åka till jobbet tidigare idag för att verkligen hinna med allt. Har så många mackor att göra. Men orkade inte ta mig upp ur sängen. Vet att jag kommer ångra mig. Får helt enkelt fråga om hjälp.


När jag åkte till jobbet igår uppmande busschauffören oss att ta på oss bälte. Alkisen bakom mig var nog too cool for bälte, och förklarade högt och tydligt att han aldrig hade bälte, det tog han minsann bara på sig om han kom åt det.


Tentafest ikväll. Igår efter jobbet var jag sjukt sugen på alkohol men då var det lugn hemmakväll som gällde och somna innan kl 23. Nu känner jag mig bara stressad. Ah. Sov för länge. Nu är det skynda som gäller.


Ikväll ska jag klä mig i orange och hävda att jag är en pumpa så jag kommer in gratis.


Nu, dusch.

Ovido - Quiz & Flashcards