Direktlänk till inlägg 18 september 2007

I brist på annat

Av cam - 18 september 2007 11:18

Igår var jag lika rastlös som jag är nu ungefär. Men tack och lov var det någon som förbarmade sig över mig ville umgås med fröken Qvarnström. Blev en fik på Engel, som det alltid blir att man hamnar på, med Soffan Linn och Linns dotter. Treevligt att komma ut. Sedan var det dags att träffa min kära mor och käka med henne på Coco thai för att sedan bege sig upp till Leksand. Trevligt att gå på hockey igen, helst eftersom att det blev vinst, men jag var så sjukt trött att jag satt och halvsov hela sista perioden. Snacka om att vara engagerad =)


Ska träffa Therese idag för att hjälpa varandra med våra PM. Ska skriva någon sorts befolkningsprognos om Smedjebackens kommun. Weei! Ärligt talat har jag inte riktigt greppat vad det är vi ska göra och vad det handlar om... Hmm...illa, eftersom den ska vara inne på fredag och jag inte har skrivit en rad, har inte ens en tanke på hur jag ska lägga upp det. Det här är så typiskt mig.... Sistaminuten-Camilla. Jag vet att jag kommer att vara helt knäckt på fredag när detta är över. Efter att jag lämnat in den så är det dags att åka till Ludvika IGEN (är ju fortfarande här, men åker tillbaka till Falun imorgon). Pappa ska firas i helgen och så sa mamma något om att det var marknad någonstans. Lika bra att följa med, kan ju vara trevligt att trängas med barnvagnar och känna någon konstig blandning av dofter i luften. Jojjomen.

Känns som att det blir mycket Ludvika för min del inom den närmaste tiden. Fast det känns faktiskt helt okej. I somras kände jag mig riktigt trött på stället. Men nu har något förändrats. Kanske kan vara det faktum att jag är pank? Eller att jag inte orkar göra mat? Eller så är jag helt enkelt sällskapssjuk efter mina dagar som, typ, sängliggandes (överdriver kanske lite där haha)


Ska käka lite snart innan Therese kommer ut och hämtar mig. Mamma och pappa ska på speedway ikväll, kommer inte hem förrän vid 23-tiden. Ska sätta mig i min mosters lägenhet och uggla. Ingen som känner att de vill ta hand om mig? ;)


Puss


"Signaler gick fram men ingen svarade" 

Klockrent haha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards