Alla inlägg den 21 mars 2011

Av cam - 21 mars 2011 13:56

Jag vet..det blir inte sa mycket uppdatering nu for tiden. Varje gang jag sitter framfor datorn sa soker jag jobb eller kollar efter boende. Ikvall ska nog i alla fall boendet vara fixat. Har en del alternativ nu sa haller pa att salla.


Fan vad drygt att skriva utan prickar over a och o. Sakert drygare att lasa sa jag ska fatta mig kort.


Jaghar sagt det forut och jag sager det igen. JAG HATAR MOBILT BREDBAND. Anledningen till att det inte blir sa mycket uppdatering har ar att vi anvant upp utrymmet p Angelicas mobila. Kommer nog ha nat igen i borjan av april da jag ska (forhoppningvis) flytta till ett nytt stalle.


Just nu sitter jag pa varldens segaste nat pa en sunkig nyckelaffar i Finsbury park. Om en timme ska jag traffa en hyresvard som ska visa mig ett rum har i omradet. Ska aven forsoka skriva ut version 3 av mitt CV...om det gar. Gubben i kassan var valdigt suspekt. Jag ar ganska saker pa att det pagar nagon slags droghandel bakom min rygg. Skumma affarer det har.


Om jag far rum ikvall sa ska tisdagen ga at att ga runt med CV och soka jobb. Pa kvallen ska Angelica dra med mig pa ett gympapass....herregud, jag gor ju inte sant. Pa onsdag kanske jag ska aka till IKEA och kopa kuddar och tacke. Kanske.


Det har blev ju inte sa kort anda. Nu ska jag kopa en macka och glassa i varsolen!


Forresten...forsta dagen jag kom hit sag jag en humla. Eller nagot som sag ut som en humla iaf. Det ni.

Ovido - Quiz & Flashcards