Alla inlägg den 4 mars 2011

Av cam - 4 mars 2011 18:19

Har blivit tillsagd att börja blogga (igen) när jag väl är på plats, tänkte därför att det är lika bra att mjukstarta redan nu så här en vecka innan avresa. Har tappat detta totalt.


Sitter här i myskläder och har inte bestämt mig än om jag ska ta mig in till stan ikväll. För att fira Linda. För att fira av Ludvika. Peppar mig med ett glas varmt vitt vin och musik. Vet hur det kommer sluta, om någon timme sitter jag i dag den svarta soffan.


Fikade med Marie igår. Fina Marie gav mig en bok och jag kände hur jag blev tårögd och insåg just då att jag faktiskt ska åka snart. Skräck. Och lycka! Jag drömmer om detta. Panikdrömmar. Jag kommer dit och kan inte språket, ingen förstår mig. Angelica har nekat mig boende osv. Det kan bara gå åt två håll: antingen blir det fantatiskt eller så blir det skit. Inget att oroa sig för!

Ovido - Quiz & Flashcards