Alla inlägg den 19 februari 2008

Av cam - 19 februari 2008 15:33

Jag har en mardrömsdisk jag borde ta tag i. Har inte diskat på....typ en vecka. Diskat upp lite när jag behöver det typ. Så min lägenhet stavas nu S.U.N.K Dammsugaren har stått och väntat på mig ett tag. Men orkar inte ta tag i den. Fast idag ska iallafall disken bli färdig och den rena tvätten ska plockas upp.

Lägenheten skriker: "Städa mig!!" Jag svarar: "Sen."


Tog en promenad idag. Kändes som att min lägenhet var hur liten som helst. Kunde nästan känna hur väggarna kom emot mig. Luft och lite sol var precis det jag behövde.


Känns inte så kul nu...massa krångel med CSN och så.


Ska försöka hålla mig ifrån att gå ut imorgon. Vet att det kommer bli svårt. Och vet hur det kommer att bli. Faaast jag börjar ju inte förrän 1 på torsdag så. Men det låter ju bra att säga nej nu iallafall. Det värsta är att om man har student leg så kommer man in gratis, grejen är ju den att jag söp bort mitt förra onsdagen... Så jag måste betala in mig denna gång. Och jag med min kassa ekonomi. Men Limpan är skyldig mig några kronor. Alltid något.


Imoron ska Peace & Love-biljetten köpas. Yes yes. Jag bestämde mig redan för att gå när Håkan blev bokad. Men nu är Kent kommer så finns det ingen anledning att vänta längre. Den köps imorgon. Tur att jag har sparpengar att ta ifrån.


Nu ska jag do the dishes!


Mina sista ord:

Peace & Love here I come 

Ovido - Quiz & Flashcards