Alla inlägg den 5 februari 2008

Av cam - 5 februari 2008 18:23

Här kommer ett bevis på exakt hur kul man kan ha på en av våra föreläsningar:


Bakgrunden till detta är den heta killen som läser kursen med oss, Guldlock. Tessan har precis, på rasten i klassrummet, basunerat ut att jag inte är singel...har pojkvän..och är kär. Allt för att förstöra för mig hos honom (jag vet....nivån är höööög här haha). Vilket of course inte är sant. Ha! (måste jag nu mer påpeka att det är ett bittert HA) Jag säger att jag ska hämnas genom att säga att Tessan är lesbisk, aldrig mer prata med henne och drog en oslynlig linje på bänken mellan oss som hon inte fick överskrida.

Då börjar vi skriva meddelanden till varandra istället.


T: Men ursäkta mig då, mrs Långsint!! )=

C: Men vaddå LÅNGSINT? Du förstör ju mina chanser med min framtida man!

T: Ehee....Lessen att krossa dina planer, men....... Jag har halva inne.

C: Ha! Du? Du som hånglar med folk du inte ens vet namnet på! Ja du är ju seriös med Guldlock iaf! Det hör ju  jag det!

T: Det där med inte veta namnet kom ju från RÄTT KÄFT!! Btw sa Guldlock att han inte vill ha pygmér så glöm honom för ditt eget bästa!

C: Men faaan då. Jag tror ju att han hette David. Jag har ju iaf ett alternativ, du har inget! Mohahaha. Du ljuger, han skulle aldrig säga så, hmphf! Och btw, om du nu har halva inne, varför snackar ni inte med varandra?!?

T: Jag vet iaf vem det var, jag hånglar inte med vem fan som helst som vissa andra.... och att vi inte pratar med varandra är dels för att vi är själsfränder och kommunicerar telepatiskt och dels för att det kommer bli en jävla resa när vi kommer hem och inte har tagit i varandra på hela dan! Ha!

C: Ja, men kalla mig hora bara! Gör det! Jag hånglar ju bara, jag ligger inte. MOHAHAHA! Tillåt mig att skratta! Det där var inte vad han sa till mig igår. Vår kärlek ska vi inte gömma. Men vill inte göra dig ledsen.

T: Haha ja, han berättade om det där igår! Vi skrattade gott åt det när vi åt chokladdoppade jordgrubbar och drack champagne! Ska du med till Rådhuset efter det här? Vi behöver bröllopsvittnen innan vi drar på vår 2 månader långa smekmånad på Maldiverna.

C: Okej, då ska jag inte berätta vad JAG vet! Då blir du bara ledsen och börjar gråta. Jag pallar inte brudar som gråter!

T: Aaaaaa.....jag tror minsann fantasin tog slut för Cäm! Med andra ord: JAG VANN!

C: Ska jag berätta då? Han ska låta dig stå och vänta utanför det där skabbiga Rådhuset. Och när du väl fattat att du blivit dumpad så sitter han och jag på ett plan till Maldiverna och det är VI som gifter oss. På Maldiverna, lite mer fancy än Rådhuset. Joråsåatt.

T: Jag ska slå den jäveln på käften när den här föreläsningen är slut!!

C: Då måste du ta dig förbi mig först.


Ni får avgöra vem som vann den battlen.

Blev så uppe i detta att efteråt trodde vi det var sant. Jag var arg , blev det efter pygmé kommentaren. Haha. Fast mer arg på han än Tessan tror jag :O


Låter som vi går i 7an.... i know. But that´s the beauty of it. Har ni erat glada barnasinne kvar ..... la la la....


Ovido - Quiz & Flashcards