Alla inlägg den 1 februari 2008

Av cam - 1 februari 2008 23:02

...säger Timbak till mig.


Så nu ligger man här. Ännu en onödig dag har gått till ända. Lite smårosig om kinderna efter rödvinet. Med alldeles för mycket tankar.


Men hey....det ordnar sig. Det gör det alltid.

Av cam - 1 februari 2008 18:16





De röda ränderna på min jacka gör sig påmint om lördagen. Minnena går bort i takt med att färgen blir osynligare.

Av cam - 1 februari 2008 15:26

Ska nog bli en lugn helg för mig. Let´s dance och massa tjöt med Hanna ikväll. Vi ska beställa mat och ha lite trevligt. Imorgon tror jag att det även då blir lugnt. Borde spara mig tills nästa vecka då det blir Sälen och fest i dagarna tre. Yes yes.


Hade ett snack häromdagen med Miss Miserabel ang stalking. Hur långt kan man gå egentligen? Miss Miserabel svarade på den frågan genom att säga: "Stalking är ju en mycket trevlig och underskattad aktivitet." Dvs, man kan gå låångt. Och ibland ger ju stalking resultat. Fast det är nog samma sak som med hang-ups. De leder oftast, i 99% av fallen, till ingenting. Men det är ju ett trevligt avbrott från vardagen. Tuur att man har vänner med stor erfarenhet av detta. Ha. Fantasin är stooor kan jag säga.


F.A.T.T.I.G är jag nu. Det är hemskt. Hoppas mina CSN-pengar kommer snart. Till dess har jag 200 kr kvar att leva på. Kanske borde tänka över det där med att beställa mat ikväll...hmmm. Men blir nog så ändå.


Skulle fått gjort lite plugg idag. Det komer jag få. Så fort jag sköljt ur färgen har jag i håret (färgar utväxten).


Sov alldeles för länge idag. Fattar inte vad det är me mig...är inne i en period där jag är kroniskt trött. En morgonprommis får det bli imorgon. Så kommer jag upp.


Mina sista ord:

On top!

Ovido - Quiz & Flashcards