Alla inlägg den 3 februari 2008

Av cam - 3 februari 2008 20:44

Lugn lördag? Pöh! Har jag inte lärt känna mig själv så pass mycket?

Dagen började med en tur på stan med Hanna. Systemet och en fik. Sedan hem och slappa...försökte bestämma mig om jag skulle gå ut eller ej. Men som sagt, klart det blev utgång. Fest hos en kompis till Madde. Där det snabbt konstaterades att jag var äldst samt urkass på att fixa frisyrer. Blev anställd som frisör men sparkad lika snabbt som jag började.

Sedan ut på krogen. Mycket folk. Korpiaden var tydligen denna helg. Vilket både jag, Madde och Carro fick erfara. Både på gott och ont.

Men fick äntligen dansa som jag har tjatat om ett par helger nu men aldrig blivit av. Hur som helst en braa kväll. Ångrar inte att jag gick ut trots söndagsångest idag.

På natten efter allt, så blev det pytt i panna uppe hos Emil. Kul för han och Limpan att de kunde skratta på min bekostnad. Men grabbar, jag bjuuuuder på den. Det fortsatte idag när vi käkade bakismat. Well!


Btw så ska jag byta färg på ögonen kom jag fram till idag.....smutsig grumlig grå eller vad var det? Det låter väl bra? Ha!


Ledig imorgon. Då blir det lite tvätt, lite tjöt med Sara som kommit tillbaka från Rom och plugg. Stora planer. Ja ja.


Mina sista ord:

Beat on the brat

Ovido - Quiz & Flashcards