Direktlänk till inlägg 23 april 2007

Tillbaka

Av cam - 23 april 2007 11:57

Det är en schleten Camilla som skriver nu. Är riktigt riktigt trött. Åkte imorse kl 6 från Hundfjället, bara för att hinna till en föreläsning idag kl 13. Just nu sitter jag i skolan och försöker fördriva tiden så gott som det går.

Jag har iaf haft KUL. Det var sjukt stressigt igår för att hinna göra klart våra dräkter. Det blev ingen mars-katt. Det blev en stjärngosse. Alla tjejer i G-huset var stjärngossar. Vi köpte lakan och klippte hål för huvudet och häftade ihop sidorna med häftstift (som inte satt så bra, de släppte efter 5 minuter för Camilla). Vi gjorde pappstrutar och klistrade på stjärnor som vi gjort av gula Vattenfalls-sitterunderlag. Vi gjorde även en stjärna i folie som vi skulle ha i handen, men givetvis glömde jag den hemma när det var dags att bege sig till fjällgaraget. Där inne hade de dekorerat med sådant som är typiskt för rymden. Visst det var jättefint men kändes inte så rymd-aktigt. Eller så var jag inte så uppmärksam på detaljerna :) Jag drack lagomt med tanke på att jag skulle åka hem så tidigt idag. Men däremot tappade jag 200 kr. Måste ha tappat dom när jag skulle beställa i baren. Det känns väääldigt surt måste jag säga, eftersom jag inte är så rik förtillfället. Ska lägga upp lite bilder från festen när jag får tid. På torsdag efter Marknadsföringen bär det av till Sälen igen. Torsdag-Söndag är det SkiRock i Lindvallen. Jag har varit jättesugen på att åka upp men har inte fått någon med mig men nu hade tydligen några från G-huset hyrt en stuga i Lindvallen så då är det klart att jag hänger på haha. Kommer vara helt död när jag kommer hem. Det var jag iaf förra året. Det var inte Camilla som kom hem då, utan ett skal av det som brukade vara Camilla. Det var hårt men man är ju gammal i gamet:D


Att gå på föreläsningen nu kommer bli tufft. Mina ögon åker typ ihop nu när jag sitter framför datorn. Försökte sova lite på bussen men var så svårt eftersom att  det är busshållsplatser varannan meter.


Usch har tvättstuga idag igen. Till kl 22, jag kommer aldrig orka vara vaken tills dess. Fast jag måste....ska se på 100 höjdare idag. Kan ju inte missa det sista avsnittet. Ska försöka plugga lite ikväll när jag kommer hem men jag vet ju hur det kommer bli, det kommer inte bli någonting. Ska duscha länge och varmt när jag kommer hem och sedan laga mat, trots att jag inte alls känner för att göra något. Men det blir nog något enkelt. Nu ska jag gå ut och sätta mig vid de andra och vara lite social.


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards