Alla inlägg den 10 april 2007

Av cam - 10 april 2007 22:16

Nu sitter man i sin lägenhet igen då....... Jätte tyst. Det är första gången på 11 veckor som jag är helt helt ensam. Kommer vara skönt i några dagar......Nu är det dags för sängen! Godnatt, puss på er!

Av cam - 10 april 2007 10:29

Är i Ludvika hos mamma och pappa nu. Lämnade Sälen i söndags. Var riktigt riktigt tungt att åka. Kanske kommer upp på avslutningsfesterna men har inte bestämt mig än så jag vet ju inte om jag kommer träffa alla igen. Det är konstigt hur man på bara 9 veckor hinner bli så tajt med folk. Hur man på so kort tid tycker om dem. De jag har jobbat med har varit guld värda. Hur grymma som helst. Detsamma gäller de jag har bott med. The G-girls speciellt. Kommer sakna dom. Vi hade väldigt skitigt i vårt boende men de som bodde där vägde upp hela den biten. Det har varit så kul. Jag ångrar inte för en sekund att jag åkte upp. Men var som sagt jobbigt att åka därifrån, vet att jag aldrig kommer åka upp på samma sätt igen...alltså för att jobba. Men men, nu väntar mitt vanliga liv igen. Plugg och Falun. Har iofs saknat det också, alla klasskompisar och så. Imorgon får jag träffa den =)Nu ska jag fräscha till mig, ska iväg till Linda på 1-års kalas. Alva har fyllt 1 år! Fort går det.Ha det bra! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards