Alla inlägg den 25 april 2007

Av cam - 25 april 2007 23:16

Har tjatat om en låt hela dagen.....omöjlig att hitta. Men nu är lyckan gjord! Tack Richard för låten!


Puss på er

Av cam - 25 april 2007 21:24

Idag pratade vi om hur det skulle vara att bli bortgift, dvs att tex. föräldrarna väljer vem man ska gifta sig. Vi kom fram till att i vissa fall kanske det skulle vara ganska bra, som tex. i mitt fall där det verkar som att jag får vara ensam tills jag ruttnar :) Påpekas behövs kanske inte, eller det kanske det gör, att vi hade glimten i ögat vid det tillfället haha. Vi var allmänt mörka idag, pratade om begravningsmusik och att ha en tyst minut. Jag antar att det var one of those days.


Jag skulle ha packat idag, åker ju nästan direkt imorgon efter föreläsningen. Kommer upp runt 6 tiden. Då blir det först Donken med Johan innan han skjutsar mig till Vasabyn och jag "flyttar in" hos Emma, Darko, Markus och Alex. Hoppas på en braa helg med mycket SOL! Usch har mycket att göra men ändå sitter jag bara här. Lata lata Camilla.


Therese och jag pluggade lite till omtentan idag, shit är rädd för att det går åt samma håll även denna gång. Det är jättesvårt tycker jag, eller så är det väl jag som är dum antar jag. Tentan är nästa fredag, har ingen aning om hur det kommer gå. Jesus.


Måste väl ta tag i packningen antar jag.


pusss

Av cam - 25 april 2007 19:57

Nu har jag lagt upp lite bilder. Skriver mer ikväll, måste packa inför imorgon och städa ihop lite!


Ovido - Quiz & Flashcards