Alla inlägg den 19 april 2007

Av cam - 19 april 2007 21:36

Som jag skrev senast så är det mycket nu..... Fy, omtenta och tre kurser samtidigt. Det är väl nu man ska bevisa att man pallar trycket antar jag ;) Idag skulle jag äntligen ta mig till min första föreläsning här i Falun men vaknade med migrän. Mindre roligt. Sov till kl 4, med undantag på en timme som jag ägnade åt att äta frukost. Blev inte människa förrän kl 7 ungefär. Och idag som jag skulle få så mycket gjort....jaja.

 Var meningen att jag skulle åka upp till Sälen imorgon för att vara med på avslutningsfesten på lördag. Men dum-Camilla har ju tagit fel på dag, det är inte förrän på söndag. Jag skulle ju åkt med Johan upp på fredag, men nu är han så snäll att han stannar i Ludvika tills på lördag och vi åker upp då. Tack! (tur att han var ledig) är roligare att ha sällskap med någon.

 Temafest på söndag då... Rymden. Jag vet inte vad jag ska vara..... Funderar på Mars-Katt. JAJA jag veet, det finns inget i rymden som heter Mars-katt och att det är något helt annat. Men med lite fantasi och folie ska vi nog kunna åstadkomma något.

 Annars är väl allt okej....det är tugnt nu... skolan. Känns som att det mesta kretsar kring det nu. Kunde ju ha varit bättre.

Nej nu ska jag renbädda min säng, har tvättat idag =)

 Puss

Ovido - Quiz & Flashcards