Alla inlägg den 6 april 2007

Av cam - 6 april 2007 10:24

vet att det var jääääätte längesen jag skrev. Och det har hänt en massa, men det orkar jag inte skriva om nu :)Jag har iaf jobbat min sista dag, gjorde det i söndags. Det känns faktiskt tråkigt. I söndags hade vi avskedsfest och i måndag avslutningsmiddag på Mezzo. Jättejätte trevligt. Richard frågade om dom varit snälla mot mig, och det har dom verkligen. Dom har varit grymma. Dom har gjort min vistelse här uppe ännu lättare. Det som känns lite tråkigt är att jag vet att jag inte kommer jobba här uppe något mer. This is it. Kommer sakna min chef, även om det låter konsitgt :) Nej usch, nu ska jag inte dra ner mig i deppen här.... hehe.Idag är det tävlingen Uppåt väggen som gäller, efter det är det ute afterski i Tandis. Kvällen består av utgång med gänget på HC. Det är Björn Rosenström =DImorgon kommer fam Söderqvist upp till oss och ska fira påskafton (ja min familj plus fam Ingritz är här och firar påsk. Men de åker hem redan på kvällen, utom Pernilla som stannar kvar och går ut med mig på kvällen. Sedan på söndag är det dags att åka hem....usch...nu om jag ner i deppen igen. Det är så underbart här uppe. Jag trivs så grymt bra med det här livet. Okej....jag trivs ju med studentlivet också. Saknar min lägenhet och mina klasskompisar. Mani förresten, tänk på hur vi ska göra med Ski Rocken om några veckor! Skulle vara jättekul.Jag är peppad!Nu ska jag gå ut till släkten som sitter i solen. Bye bye kyrkan och Sälen för den här gången!Puss

Ovido - Quiz & Flashcards