Alla inlägg den 15 april 2007

Av cam - 15 april 2007 17:38

Duggan gick nog okej, fick iallafall ihop några poäng, trots fredagen den 13. I och för sig höll jag på att bli påkörd av en bil precis efter duggan men klarade mig =)


Fredagen var luuugn, vilket jag tyckte var skönt. Degade framför TV´n hela kvällen. Tänkte att jag skulle ge TALANG 2007 på 4an en chans. Njaee...vet inte vad jag tycker. Visst, i brist på annat så. Avslutade kvällen med ett O.C maraton. Hade väldigt svårt att somna, sista gången jag tittade på klockan var 03.30


Var på Kåren igår. Trevligt på förfesten, kul att festa med klasskompisarna igen. Ute på Kåren var det så där....det gick upp och ner. Det var som vanligt, fast mindre folk =) Fick sova hos Teresia, snällt...så man slapp gå hem till Falun hehe.


Idag har varit en lugn dag. Har fixat lite hemma. Ska strax laga mat och sen blir det en promenix med Sara.


Lider iaf inte av söndagsångest idag, men däremot har jag skolångest. Känns som att jag är så långt efter. Inte när det gäller statistiken utan främst Marknadsföringen, jag har inte ens en bok! Och om jag får läsa kursen i Falun är det tenta den 12 maj, lite tajt om tid så jag funderar på om jag inte ska fortsätta läsa kursen i Borlänge och skita i Falun. Kommer antagligen bli så.


Är iaf skönt att vara tillbaka! Lite ensamt och tomt bara när man är van med massa folk omkring en hela tiden =)


Imorgon kommer mamma och pappa hit. Pappa ska hjälpa mig med mina nya persienner. Intressant att veta antar jag......


Nu är det dags för mat!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards