Alla inlägg den 25 februari 2010

Av cam - 25 februari 2010 19:56

Curling i bakgrunden. Tjattret från kinesiskorna (eller heter det bara kineser?) gör mig snart knäpp.


Mycket snack om livet idag, om beteenden och situationer man hamnar i. Det fick mig att tänka tillbaka en hel del, på hur jag själv haft det. Vet inte om det är det som gör att jag känner mig orolig och rastlös ikväll. Känner mig enormt stressad. Jag har försökt strukturera upp det hela men det är svårt när jag inte vet från dag till dag hur jag jobbar eller var jag sover. Det är så sjukt, varannan dag vaknar jag upp och vet inte om jag sover i min säng i Falun eller i flickrummet i byn. Alltid lika spännande att se vad som möter mig när jag öppnar mina blå.

Hur som...efter helgen hoppas jag att jag har lite mer koll på saker och ting.


Kommer inte vara i Falun på två veckor, det känns. Men det som gör det värt att vara i Ludvika är att vänner kommer hem imorgon. Marie lämnar staden imorgon för Thailandet men två andra sluter upp. Glad för det är jag. Plus att jag redan har en vän här hemma, bara några meter från mitt hem. Kanske är det just det jag behöver just nu?


I övrigt tänker jag på tre vänner som behöver tankar och stöd.

( Ett hjärta vore på sin plats, men av principskäl låter jag bli).

Ovido - Quiz & Flashcards