Alla inlägg den 17 februari 2010

Av cam - 17 februari 2010 14:47

Jag hänger inte med längre! Tiden bara rusar förbi och jag lever i en resväska men nej jag klagar inte. Jag har det faktiskt riktigt bra. Jag jobbar på ett jobb jag faktiskt trivs riktigt bra på, jag hinner plugga, jag hinner träffa folk OCH jag hinner se mina älskade serier och spela UNO.


Nu måste jag sätta fart. In till jobbet och göra lite rätt för mig!

Av cam - 17 februari 2010 08:31

Är i Ludvika några dagar. Jubb. Och i helgen kanske man får träffa kusinen, det gillar vi, har inte träffat henne på snart två månader.


Satan vad det åts vitlök i söndags. Om det inte räckte med vitlök på potatisklyftorna så hade Therese med sig en sås som säkerligen till 90% innehöll vitlök. Gööött. Therese är inte någon som bangar på vitlök, man ska utsätta magen för eldprov. Sånt gillar jag, respekt!


Igår var jag på hockey i ABB-hallen. Det är alltid bitterljuvt. Ibland mer bittert men igår tror jag att jag säger att det var mer ljuvt. Det lockade inte fram så mycket good memories gone bad.


När jag sitter ute hos mina föräldrar så känner jag mig bara uttråkad. Vet liksom inte vad jag ska göra. Har i all fall spenderat morgonen genom att kolla på Forgetting Sarah Marshall, en film som alltid funkar. Tror det blir en film till snart.  7 timmar kvar till jag börjar jobba, känns långt. Skulle lika gärna kunna börja nu.

Ovido - Quiz & Flashcards