Alla inlägg den 4 februari 2010

Av cam - 4 februari 2010 18:39

Idag tog jag en snabb vända på stan med Emil. Shopping och lunch. Jag gillar att vara smakråd. Dock har jag och Emil inte riktigt samma smak när det gäller allt men man kan inte få allt.


Har precis kollat på film och ibland undrar jag med vilken del av kroppen jag egentligen väljer filmer. 

The House bunny hette denna. En playboy tjej som blir utkickad från Hefs mansion och ska nu klara av världen på egen hand. Spännande, jag vet. Hon blir sedan en house mom för ett sorority hus. Ett fördömt hus med bara fula och konstiga tjejer. Hur den slutar var ganska förutsägbart. Nästa filmval ska vara något mer intelligentare (ett ord som jag för övrigt inte kan stava till).


 

Don´t judge a book by its cover, tänkte jag och slog glatt på filmen.

Ovido - Quiz & Flashcards