Alla inlägg den 18 februari 2010

Av cam - 18 februari 2010 07:11

Har ni inte provat denna så tycker jag att det är på tiden. Helt ärligt tycker jag att kakor är lite tråkigt. Småkakor. Nej det låter inte så kul. Men den här kakan är SÅ GOD.

Har dock inte provat dem tillsammans med mjölk, men det får bli ett uppdrag för idag, tror att det blir en hit.


Här har ni kakorna: Ballerina kladdkaka.

 

Av cam - 18 februari 2010 06:57

Jag vet att jag skrev förut att jag inte ska klaga men nu gör jag det i alla fall! JAG HAR SÅ ONT I MIN HAND (och käke, men vi tar en sak i taget). Har lindat in min hand nu så får vi se om det blir bättre. När jag inte jobbar på någon dag så hinner handen bli relativt bra men så fort jag börjar jobba så börjar den göra (mer) ont igen. Jag kan inte ens spruta nässpray med höger handen. Och eftersom jag är beroende kan detta bli ett problem, jag jobbar liksom inte lika bra med vänsterhanden.


Nu ska jag fortsätta kolla på hockey och tycka synd om mig själv! So long

Ovido - Quiz & Flashcards