Alla inlägg den 22 februari 2010

Av cam - 22 februari 2010 14:12

Vaknade vid tjugo i fem i morse. Skulle förebeda frukosten och mig själv inför OS-matchen som började vid 6. I lördags tog jag Limpan i hand och lovade honom frukostbuffé, när jag kom på det igår så hoppades jag att han glömt det. Vad tänkte jag på. Tog min frukost och gick över till Limpan. Det var ett trött gäng vill jag lova och var tvungen att vila lite när jag kom hem igen.


I övrigt har dagen bestått av att trycka refresh på min mail, varannan minut ungefär. Det kommer inget mail. Det är i och för sig en vecka kvar, men SENAST 1 mars skulle man få beskedet. Jag känner på mig att jag inte får åka. Och jag kan väl i och för sig förstå det, jag är väl inte den bästa eleven att skicka iväg. Mitt track record på klarade kurser ser väl inte så fint ut.


Nu ska jag städa innan jag om någon timme lämnar Falun för Ludvika hela veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards