Alla inlägg den 18 december 2009

Av cam - 18 december 2009 15:39

Såg att någon har brytit upp den särskilda julkortsbrevlådan som fanns i Svärdsjö. Seriöst, vad har den personen för nytta av det? Det enda den får ut av det är väl några timmars nöje med att läsa igenom dom och se vilken person i Sverige som var populärast.


Ps. Nu har jag fått fler julkort. Börjar få lite dåligt samvete över att jag inte skickat några.

Av cam - 18 december 2009 15:37

Det är så gött att det är en vecka till jul, för nu är det ingen som har tid att tänka på fredagsmys och skriva detta på sin statusrad. Jag är nöjd.

Av cam - 18 december 2009 09:08

Känner på mig att det kommer bli en bra dag idag.

Vaknade kl 7 efter nästan 10 timmar sömn. Morgonen har bestått av te och nyhetsmorgon. Jag känner mig så där lagom vuxen.

Sedan ska det städas och slås in lite julklappar för att sedan bege mig utan i kylan för en fika hos Therese.


Nu har julkorten börjat trilla in! Två stycken har det blivit hittills. Tack så mycket Cissi och Limpan. Och tack Tessan. Tror att Tessan drog det här med elektroniska julkort till en ny nivå. Tackar så mycket, de sitter uppe på kylskåpet. Jag är dock lite besviken på Tessans julkort. Jag hade förväntat med ett kort på henne och Robert i tomteluvor framför fönstret med ljuskulan. Men men...man kan inte få allt!

Ovido - Quiz & Flashcards