Alla inlägg den 15 december 2009

Av cam - 15 december 2009 06:24

Årets sista tenta. Årets sista grej. Ska bli riktigt gött och så får vi se hur det går.


Igår kom ÄNTLIGEN snön till Falun, inte en dag för sent (eller säger man för tidigt?). Jag var nära att lägga in veto om detta skitväder men nej då, nu är det vitt. En negativ grej med snön som jag hade glömt: Jag blir väckt typ 5-6 på morgonen av plogbilen. Den åker fram och tillbaka på min gata. Men skitsamma, jag är glad för snön.


Jag längtar hem något så sjukt mycket. Varje år vid den här tiden är det samma sak. Hem till föräldrarna och träffa vännerna som också kommer hem. Jag vill komma hem till ett julpyntat och hemtrevligt hus, mammas mat, julmat, promenader hemma i skogen. Jag får åka hem på fredag eller lördag. Can´t wait.


Bokslutet 2009 kommer nog gå av stapeln hemma hos päronen. Yes vi ska isolera oss ute i skogen. "Det gula huset mittemot Kyrkskolan" har kastat in handduken och det är dags för "Det gråa huset mitt emot Bystugan" att ta över taktpinnen.


Nej nu slutar jag skriva, jag är så trött att det blir bara svammel och jag fattar inte ett skit.


Nu drar vi till Borlänge och gör tenta. Haj haj.

Ovido - Quiz & Flashcards