Direktlänk till inlägg 2 november 2009

Intensiv helg

Av cam - 2 november 2009 16:25

SOCIALT UMGÄNGE. Det är det min helg har bestått av. Från 18.00 på fredagen till 20.00 på söndag har jag varit själv i två timmar. Jag klagar inte, det har varit underbart roligt.


Fredagen bestod av en MASSA hockeysnack och Borlängefolk. Det var Kåren som gällde för kvällen och jag gick dit och gjorde ett short appearance.


I lördags kom Sara och Sofie. Najs, har inte träffat dem på riktigt länge. Det blev mycket snack som hamnade under kategorin "Kommer du ihåg när...". Den kvällen började hemma hos mig, vidare till Pitchers och slutade på Maestro. Jag fick smeknamnet Helena, Soffan höll på att bryta nacken och Sara tog beslutet att låta sitt hår växa.


Söndagen bestod av lite bakishäng i soffan med tjejerna. Sofie tyckte vi var för tråkiga och somnade. Sedan bar det av ner på stan och lunch och efter det drog de hem. Jag gick upp till Emil för att kolla på fotboll och fick sen sällskap av Limpan. Efter det var det dags för veckobakning för mig och Cathrine. Min spis (inte mina cooking skills) förstörde kakan. Trots detta avnöjt jag, Cathrine, Markus och Limpan några bitar tillsammans med ett glas glögg.


Sommarkaka och glögg, det var melodin för söndagen.


Efter helgen känner jag mig nu socialt utpumpad och försöker hitta krafter för att orka med veckan. Ny kurs, nya kurskamrater..på med leéndet bara.


På fredag har jag dock lovat att följa med och fira födelsdag sedan blir det häng med släkten hela helgen.



 
 
Hanna

Hanna

2 november 2009 19:33

Bra beslut av Sara tycker jag. Jag ska låta mitt vara kort tills nästa höst, sen ska jag låta det växa så jag har riktigt långt prinsesshår tills jag gifter mig ;) Det var väl så hon tänkte också va? ;)

http://hannahbannanah.blogg.se

 
Hanna

Hanna

3 november 2009 09:42

Mja, ett tag till tänkte jag hålla det kort, men sen när jag låter det växa igen ska jag vara lite duktigare med att toppa det ibland, så det inte blir lika slitet som det var nu innan jag klippte det kort :P Så jag lär få hålla på i några år innan det blir riktigt långt, men å andra sidan lär det väl dröja några år innan jag gifter mig också, så det är ingen panik ;)

http://hannahbannanah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cam - 9 augusti 2011 14:19

Det som nu pågår i London är galet. Runt omkring där jag bor plundras och förstörs det. Efter jobbet igår bestämde jag och min kollega oss för att gå till lokala puben där hennes syster jobbar. Moa bor i Hackney och igår plundrades affären som ligg...

Av cam - 5 augusti 2011 23:58

När katten är borta dansar råttorna på bordet heter det ju, men i det här fallet är det snarare; när Natalia är borta passar Camilla och Lisa på att tjafsa. Små värdsliga saker som hushållskassan. Som vi enligt Lisa inte behöver ha. "För vi bor ju ba...

Av cam - 5 augusti 2011 19:17

Jag har hört att det finns folk som har tröttnat på att gå in på min blogg och för femtioelfte gången läsa rubriken "I had a beautiful night in London". Jag ska försöka bättra mig lite.   Vad har hänt sen sist? Som ni ser på inlägget så kan jag ä...

Av cam - 11 april 2011 12:58

Ytterligare en helt underbar helg i London. Som jag sa till Angelica igar: "Vi far sluta ha sadana har bra helger for vi kommer snart sluta uppskatta dom." Ska gora en san dar dryg sammanfattning av helgen igen, forstar om ni trottnar pa dessa lang...

Av cam - 8 april 2011 12:51

Jag tyckte intervjun gick bra maste jag saga. Jag var inte alls nervos... Kanske ar ett daligt tecken? Dock sa hon som intervjuade mig att de aven skulle intervjua internt, vilket genast gor att chansen kanns ganska liten. MEN, man ska aldrig saga al...

Ovido - Quiz & Flashcards