Alla inlägg den 20 november 2009

Av cam - 20 november 2009 12:50

Givetvis bjuder jag på lite musik. Ingen bryr sig. Nej. Jag vet.




Låt nummer 2 kommer jag så väl ihåg första gången jag hörde. Jag var depp över Johan och Karro skulle få mig på bättre humör. Hon tyckte att den här låten var hoppfull och att allt inte var nattsvart. Idag förstår jag hur hon menade men då började gråta. Och grät i flera månader varenda gång jag hörde den. Well....nu har jag ryckt upp mig och säger tack till henne :) Fick inte använda videon så det fick bli stillbild.



Av cam - 20 november 2009 12:38

Sist skrev jag att det skulle bli en lugn fredag. Det blev ju givetvis inte så. Efter in promenad med Therese N så hörde Nya Therese av sig och frågade om vi inte skulle dricka lite vin och gå på Kåren. Sagt och gjort, efter Idol drog vi till Kåren. Och vilken konstig kväll det var.... Folk såg konstiga ut, småpojkar ljög och vi blev fotade. En skum fredag som följdes av en ännu skummare lördag. Emil drog med oss på fest som visade sig vara en födelsedagsfest. En tjej började med att ha ner värdparets hatthylla och när vi kom in i rummet kände vi oss inte speciellt välkomna. Det var finklätt och matbjudning som var melodin för kvällen. Till slut kände jag och Therese oss så obekväma att vi gick därifrån. Vidare till Pitchers. Kom två stycken och satt sig vid vårt bord, sa att de kunde fixa så vi fick gå före kön på Åh! och komma in tidigare. Vi tyckte det var skrattretande att det skulle behövas i Falun, så vi tackade nej. Senare insåg vi dock att det skulle behövts...då vi inte kom in på Åh för att det var fullt.... Well well. Vad jag har lärt mig om detta? Gå inte till en fest med ett helt gäng som en kompis kompis som inte ens bor där har bjudit in till.


Ikväll är det sittning som gäller. Tema: Bad taste. Sorry, men jag tycker det är ett fruktansvärt tråkigt tema. Känns uttjatat. Så, som den rebell jag är, dissar temat och tar på mig vanliga kläder. Jag pallar inte göra som många kommer göra, sätta på sig lager på lager och kalla det bad taste. Nej, jag har inget bättre alternativ på Bad taste kläder men va fan... Elin kommer bra undan med sin overall, grattis till henne. Fredrik kommer nog ha bästa outfiten ikväll. Som sagt, mer Bad Taste än så kan det inte bli.

Ovido - Quiz & Flashcards